نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

مورینیو دست به دامن خرافات شد

  • کد خبر: ۱۷۲۲۳
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مورینیو دست به دامن خرافات شد
سرمربی پرتغالی تاتنهام بار دیگر در میانه‌های فصل خود اقدام به کچل کردن کرد. عادتی که او معمولا انجام می‌دهد و تیمش بعد از این اتفاق نتایج خوبی کسب می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام اقدام به تراشیدن مو‌های خود کرد. بار‌ها در فصول اخیر شاهد این اتفاق از مورینیو بودیم که تیمش بعد از این اتفاق نتایج خوبی کسب کرده است و این به یک خرافه تبدیل شده است.

اولین بار بعد از فصل ۰۷-۲۰۰۶ بود که مورینیو مو‌های خود را تراشید و تیم او ۹ بازی از ۱۱ بازی بعدی خود را در لیگ برد. در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز بار دیگر مورینیو مو‌های خود را در میانه‌های فصل تراشید و چلسی توانست ۸ بازی از ۱۰ دیدار خود را ببرد و در نهایت قهرمان شود.

حالا تاتنهام امیدوار است بتواند نتایج خوبی بعد از این اتفاق کسب کند و در اولین دیدار نیز باید هفته دیگر در زمین استون ویلا به میدان برود.

این مربی در ۱۹ دیداری که در این فصل هدایت تاتنهام را بر عهده داشته است به ۱۰ برد، ۴ تساوی و ۵ باخت رسیده است.

تاتنهام با مورینیو توانست با برتری مقابل ساوتهمپتون به یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس نیز راه یابد و در این مرحله نیز برابر نوریچ قرار خواهد گرفت.
 
منبع: تابناک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->