موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حقوق سرایداران مدارس کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌‎دهد| فوق‌العاده ویژه برای سرایداران افزایش یابد

  • کد خبر: ۱۷۲۴۰۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
حقوق سرایداران مدارس کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌‎دهد| فوق‌العاده ویژه برای سرایداران افزایش یابد
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه حقوق سرایداران مدارس کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌‎دهد، گفت: در حالی‌که نیرو‌های خدمتگزار در آموزش و پرورش حداقل دریافتی را دارند که در سایر دستگاه‌ها نیرو‌های خدمتگزار رقم بالاتری دریافت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجی‌پور با انتقاد از عدم افزایش حقوق خدمتگزاران مدارس، اظهار داشت: متأسفانه با وجود افزایش تورم در جامعه، اما سرایداران مدارس با حداقل حقوق مشغول خدمت بوده و از دریافتی بسیار پایینی بهره‌مند هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای رتبه بندی معلمان حقوق معلمان شاغل و زحمتکش در آموزش و پرورش تا حدی ترمیم پیدا کرد، ادامه داد:، اما از سوی دیگر دولت هیچ افزایش حقوقی برای سرایداران در نظر نگرفت و زندگی آن‌‎ها در این شرایط اقتصادی با مشکل مواجه شده است.

وی با تأکید بر اینکه فوق‌العاده ویژه باید برای این نیرو‌های زحمتکش افزایش داشته باشد، عنوان کرد: این خدمتگزاران که حدود بیش از ۶۰ هزار نفر بوده باید حداقل مشمول افزایش فوق العاده ویژه شوند تا حدی حقوق آن‌ها افزایش داشته باشد.

حاجی پور تأکید کرد: این حقوق حداقلی در حالی در آموزش و پرورش پرداخت می‌شود که نیرو‌های خدمتگزار و سرایدار در سایر دستگاه‌ها حقوق بیشتری به نسبت نیرو‌های شاغل در آموزش و پرورش دریافت می‌کنند در حالی که وظایف یک سرایدار مدرسه در آموزش و پرورش بسیار بیشتر از نیرو‌های خدمتگزار در سایر دستگاه‌‎ها است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: این موضوع را حتما از طریق وزارت آموزش و پرورش و شورای حقوق و دستمزد پیگیری خواهیم کرد تا حقوق این نیرو‌های زحمتکش در آموزش و پرورش حداقل از طریق افزایش فوق‌العاده ویژه‌ها افزایش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->