جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ادعای عجیب درویش علیه بیرانوند: بازیکن پرسپولیس هستی!

  • کد خبر: ۱۷۲۵۶۰
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
ادعای عجیب درویش علیه بیرانوند: بازیکن پرسپولیس هستی!
رضا درویش همچنان معتقد است بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و نمی تواند جایی برود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، رضا درویش در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که بیرو هنوز بازیکن پرسپولیس است. او گفت: متاسفانه می‌گویند سقف، اما گویا هیچ‌جایی سقف ندارد. چطور استقلال به بازیکن ما ۹۰ میلیارد پیشنهاد داده؟ سازمان لیگ و کمیته انضباطی کجا هستند متاسفانه مشاور‌هایی اطراف بیرانوند هستند که مشکل ایجاد می‌کنند. او اسیر اشتباه شده است. یکی از ضربه‌های بزرگی که بیرانوند می‌خورد از امثال وکیل او است. شاید به دنبال منافع خودش است.



وی افزود: آخرین پر‌اختی ما به بیرانوند برای یک ماه قبل است و به همین خاطر نمی‌تواند فسخ کند، چون بیش از ۹۰ درصد دریافتی داشته است. یقین بدانید طی روز‌های آینده هم بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و نمی‌تواند جایی برود. بیرانوند فراموش نکند از پرسپولیس به کجا رسیده است و احساسی تصمیم نگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->