نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

حمایت بابازاده از نکونام و حسینی

  • کد خبر: ۱۷۲۶۳۷
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
حمایت بابازاده از نکونام و حسینی
حمید بابازاده، مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال از جواد نکونام و سید حسین حسینی حمایت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حمید بابازاده، مربی سابق دروزاه‌بان‌های استقلال از مربیگری نکونام در استقلال حمایت کرده است. او می‌گوید «فرایند انتخاب نکونام قدری زمان برد، اما درنهایت او انتخاب شد و من خیلی خوشحالم که جواد به این سمت رسید. هواداران استقلال دوست داشتند اگر سرمربی ایرانی باشد،  نامش حتماً جواد نکونام باشد که سرانجام همین خواسته هم برآورده شد و آقای نکونام سکاندار استقلال شد. من این انتخاب را هم به هواداران عزیز‌مان تبریک می‌گویم و هم به خود آقا جواد. امیدوارم در لیگ برتر به موفقیت برسند. هرچند که رسیدن به جام‌ها نیازمند داشتن یک مجموعه از هر لحاظ کامل است.»


بابازاده در ادامه صحبت‌هایش به موضوع انتقاد از سید حسین حسینی اشاره کرد «واقعاً نمی‌خواهم بگویم سید در فصلی که گذشت بهترین عملکردش را داشته ولى متأسفانه بعد از دربى جوی به وجود آمده که تمامى مشکلات مدیریتى و فنى استقلال در سال‌هاى قبل را هم به حساب حسینى گذاشته‌اند. شما اگر از بهترین کارشناس‌هاى دروازه بانی دنیا هم در مورد گل‌هاى دربى فینال جام حذفی سؤال کنید آن‌ها هم به این واقعیت مهر تأیید خواهند زد که هیچ شانسى براى دروازه بان وجود نخواهد داشت که ضربه امید عالیشاه را مهار کند. بخصوص اینکه مدافعان در فاصله اندکی نسبت به دروازه‌بان قرار داشتند و دید او را به نوعی کور کرده بودند.»

بابازاده با این جملات به حرف‌هایش پایان داد «همانطور که بهترین دروازه‌بان‌هاى دنیا هم دچار اشتباه و نوسان می‌شوند،  سید‌حسین حسینی هم دچار همین وضعیت شد، اما دروازه‌بان‌هایى نظیر دخیا،  ترشتگن و نویر نیز همین وضعیت را تجربه کرده‌اند و این طور نیست که ادعا کنیم نوسان فقط مختص به سید‌حسین حسینی است. آنچه در دروازه‌بانی اهمیت دارد و مربیان باید نسبت به آن حساس باشند این است که سبک دروازه‌بانی دچار تغییر شود. سید‌حسین حسینی در این زمینه دچار تحولی نشده و سبک دروازه‌بانی‌اش همان است که در اوج بود، اما به هر دلیل در فصلی که گذشت او نتوانست به قول معروف ۱۰۰ خودش را که در فصل بیست و یکم نشان داد،  تکرار کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->