۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آموزش آسان تهیه مربا در منزل

  • کد خبر: ۱۷۲۶۸۱
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
آموزش آسان تهیه مربا در منزل
یک مربای خوشمزه می‌تواند شروع بسیار خوبی برای یک روز کاری باشد؛ این پیشنهاد خوشمزه را می‌توانید به راحتی در منزل با انواع میوه‌ها درست کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، مربا یکی از خوراکی‌هایی است که به راحتی در منزل می‌توانید با انواع میوه‌ها درست کنید و در وعده صبحانه یا عصرانه یا برای تزئین کیک و شیرینی و دسر از آن استفاده کنید. مربای چند میوه هم با توجه به میوه‌هایی که در ترکیب آن استفاده می‌کنید می‌تواند طعم‌های جدید و متفاوت و خوشمزه‌ای به سفره شما اضافه کند. در ادامه روش تهیه چند مربای خیلی خوشمزه را آموزش داده‌ایم.

مربای سیب، هویج، به

سیب، هویج و به را درشت رنده کنید و با ۴ لیوان آب ولرم در قابلمه‌ای بزرگ بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت متوسط بپزید. شکر را اضافه کنید و هم بزنید و صبر کنید بجوشد و به قوام بیاید.

آبلیمو و هل را اضافه کرده و بعد از ۲ دقیقه شعله را خاموش کنید. دم کنی روی قابلمه بگذارید و صبر کنید ۱۲ ساعت مربا استراحت کند تا میوه‌ها کاملا به هم مزه بدهد و سپس در ظرف شیشه‌ای در یخچال نگهداری کنید.

مربای چند میوه هویج و پرتقال

آب پرتقال را بگیرید و پوست پرتقال را خلالی خرد کنید. خلال پوست پرتقال را سه بار به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و در صورت نیاز چند بار در آب سرد خیس نمایید و آبش را عوض کنید تا تلخی‌اش گرفته شود. بهتر است این فرایند را از شب قبل شروع کنید.
هویج را پوست بگیرید و به صورت خلال‌های باریک و بلند خرد کنید. شکر و آب را مخلوط کرده در قابلمه‌ای مناسب بریزید و وقتی به جوش آمد، هویج را اضافه کنید و بپزید.
زمانی که مربا کمی غلیظ شد، خلال پوست پرتقال و آب پرتقال را اضافه کنید و بجوشانید تا قوام بیاید.

مربای مخلوط سیب و کشمش

سیب را پوست بگیرید و درشت خرد کنید و به همراه دارچین، شکر و کشمش و کمی آب در قابلمه بریزید و بجوشانید تا غلیظ شود. آب دو عدد لیمو را اضافه کنید و بجوشانید تا قوام بیاید. بعد از سرد شدن در شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

مربای چند میوه سیب و هویج

هویج را پوست بگیرید و رنده کنید. سیب را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. کمی اب به قابلمه اضافه کنید و روی حرارت متوسط بگذارید. سیب و هویج را اضافه کرده بجوشانید. شکر را به همراه آبلیمو یا آب نارنج اضافه کنید و صبر کنید تا مربا قوام بیاید.

منبع: بیتوته

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->