وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم
سرخط خبرها

نتانیاهو در یک پایگاه نظامی نزدیک جنین حضور یافت

  • کد خبر: ۱۷۲۷۳۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
نتانیاهو در یک پایگاه نظامی نزدیک جنین حضور یافت
بنیامین نتانیاهو در یک پایگاه نظامی ارتش ررژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین، آخرین تحولات میدانی و زمین گیر شدن نظامیانش را در اردوگاه جنین مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌ها عبری زبان به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیری این رژیم اعلام کردند، نتانیاهو با حضور در پایگاه نظامی سالم واقع در شمال جنین، به همراه یواف گالانت وزیر جنگ و فرماندهان ارشد ارتش اشغالگر، آخرین اوضاع میدانی در جنین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در حالی که نتانیاهو ادعا کرد، زیر ساخت‌های (مقاومت) را در جنین در چارچوب این عملیات از بین برده است، تصاویر منتشر شده از خیابان‌ها و کوچه‌های اردوگاه جنین از تخریب تمامی زیر ساخت‌های حیاتی این منطقه حکایت دارد.

نتانیاهو همچنین با اذعان به شکست در تحقق اهداف عملیات مدعی شد، این آخرین باری نیست که ما وارد جنین شده و عملیات ما فقط برای یک بار انجام نمی‌شود.

او در ادامه تهدید مقاومت گفت: ارتش اسرائیل همچنان (به تجاوزات خود به جنین) ادامه خواهد داشت.

یواف گالانت به همراه فرمانده منطقه میانی ارتش رژیم صهیونیستی در این نشست گزارشی از آخرین شرایط امنیتی جنین به نتانیاهو ارائه کردند.

گفته می‌شود نگرانی از شکست در از بین بردن مقاومت در جنین و اردوگاه آن مهم‌ترین دغدغه رهبران رژیم صهیونیستی است.

این جلسه در حالی برگزار شد، که اخبار رسیده از جنین حکایت از قرار گرفتن نظامیان مهاجم صهیونیست در کمین جوانان فلسطین داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->