اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

سعید آذری مدیرعامل محبوب استقلالی‌ها + عکس

  • کد خبر: ۱۷۲۹۹۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
  • ۱
سعید آذری مدیرعامل محبوب استقلالی‌ها + عکس
هواداران استقلال امروز با تجمع مقابل این باشگاه خواستار حضور سعید آذری بعنوان مدیرعامل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از کناره‌گیری حجت کریمی از سمت مدیرعاملی استقلال، حالا هواداران این تیم خواهان حضور سعید آذری در این تیم شده‌اند. آذری که یکی از مدیران موفق فوتبال ایران محسوب می‌شود چند وقتی است که از فوتبال فاصله گرفته اما در این مدت چندباری با استوری هایش خبرساز شده است.

پس از مناظره جنجالی علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی با حسین قربان زاده در برنامه فوتبال برتر این مدیر سابق فوتبالی با انتشار یک استوری محبوب هواداران آبی شد.


در بخشی از این برنامه، حسین قربان زاده از علی فتح الله زاده درخواست کرد تا سه رکن اصلی صورت های مالی را نام ببرد که مدیرعامل استقلال پاسخ اشتباهی به این سوال رییس سازمان خصوصی سازی داد. سعید آذری که پیش از این حمایت خود از علی فتح الله زاده را اعلام کرده بود، با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حسین قربان زاده کنایه زد. سعید آذری در استوری خود نوشت:
سعید آذری مدیرعامل محبوب استقلالی‌ها + عکس
صورت های مالی پنج رکن اساسی دارد نه سه رکن. ای کاش قبل از سوال کردن بیشتر تامل کنیم.

حالا اما به نظر می‌رسد خواسته هواداران استقلال چندان بی‌ربط به تحرکات اخیر آذری نیست و اگر در چند روز آینده نام او را بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شنیدید نباید چندان تعجب کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
سلام امیدوارم بیرو استقلالی درتیم رقیب پرچم دا ر خوبی باشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->