رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف
سرخط خبرها

تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی برگزار شد

  • کد خبر: ۱۷۳۰۵۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی برگزار شد
هزاران صهیونیست تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، برای بیست و ششمین هفته متوالی، هزاران صهیونیست مقابل منزل نمایندگان پارلمان و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی علیه طرح تغییرات قضایی دست به تظاهرات زدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هزاران نفر علیه طرح موسوم به اصلاحات قضایی، مقابل منزل نمایندگان کنست و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

معترضان مقابل منزل «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه «موشاف عمیکام» و «یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در شهر «مودیعین» تظاهرات کردند.

همچنین معترضان در برابر منزل «عمیر یوحنا» رئیس کنست و «بوعز بیسموت» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در تل آویو تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مشابهی نیز در شهر‌های نتانیا، هرتزلیا و بیتح تیکفا در اعتراض به تغییرات قضایی برگزار شد.

لازم به ذکر است که مخالفان طرح تغییرات قضایی معتقدند هدف نتانیاهو تضعیف دستگاه قضایی و جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه‌خواری است و این اقدامات، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد. لایحه تغییرات قضایی موجب سیطره ائتلاف حاکم بر کمیته تعیین قضات و کاهش اختیارات دیوان عالی است که بالاترین مقام قضایی در رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

مخالفان نتانیاهو علاوه بر اعتراض به لایحه تغییرات قضایی به بودجه نیز اعتراض دارند و معتقدند که این بودجه در جهت کمک به هم حزبی‌های نتانیاهو و احزاب تندروی ارتدوکس تنظیم شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->