گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

پیدا کردن شغل در سامانه جستجوی شغل چگونه است؟ + ویدئو

  • کد خبر: ۱۷۳۴۶۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
پیدا کردن شغل در سامانه جستجوی شغل چگونه است؟ + ویدئو
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار نحوه کار با سامانه جستجوی شغل و پیدا کردن شغل از طریق این سامانه را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود کریمی بیرانوند، گفت: آیین رونمایی از سامانه ارتقاء یافته جستجوی شغل برگزار شد که این سامانه با هدف نظارت، شفافیت اطلاعات و سیاست گذاری دقیق و هم‌رسانی کارجو و کارفرما با هم ایجاد شده است.

وی افزود: کارجویان، کارفرمایان و هم کاریابی‌ها با مراجعه به سامانه جستجوی شغل می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

کریمی بیرانوند گفت: مراجعه کنندگان به سامانه اگر کارفرما هستند درخواست پیدا کردن نیروی کار و اگر کارجو هستند درخواست پیدا کردن شغل را می‌توانند در این سامانه ثبت کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه جست‌وجوی شغل قسمت‌های مختلفی مانند رزومه ساز آنلاین دارد و تمامی مراحل قابلیت پیگیری برخط دارد که درخواست داده شده در چه مرحله‌ای است و امکانات زیادی دارد که کاملا برای بازار کار قابل استفاده است.

کریمی بیرانوند اظهار کرد: در یک ماه اخیر که به صورت آزمایشی سامانه جستجوی شغل کار خود را آغاز کرده بود بیش از ۳۱ هزار کارجو بر روی سامانه اطلاعات خود را ثبت کردند و بیش از ۹ هزار عنوان شغلی بر روی سامانه ثبت شده است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کارفرما درخواست نیروی کار خود را ثبت کردند و حدود ۹ هزار معرفی نامه و ۲ هزار و ۷۰۰ به کار گماری در یک ماه اخیر اتفاق افتاده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این آمار نشان می‌دهد بازار کار به این سبک کار‌ها احتیاج دارد گفت: نکته قابل توجه این است که ما قصد تصدی گری در بازار کار را نداریم و این سامانه صرفا یک بستری است تا کاریابی‌های فیزیکی و الکترونیکی، کارفرما‌ها و کارجویان از این بستر استفاده کنند.

وی گفت: همه پلتفرم‌های مجازی و کاریابی‌ها می‌توانند از این شرایط که محیا شده است با اسم و رسم و شرایط فعلی خود استفاده کنند.

کریمی بیرانوند گفت: به دلیل اینکه ما نیاز به نظارت بر بازار کار و نیاز به تحلیل و شفافیت در بازار کار را داریم این سامانه را که به صورت رایگان است، رونمایی کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از امکانات خوب این است که کارفرما‌ها می‌توانند ببینند کارجویان چه مهارت‌هایی دارند و چه گواهی‌های مهارتی از سازمان فنی و حرفه‌ای گرفته‌اند گفت: به زودی بخش سوابق بیمه تامین اجتماعی و اضافه می‌شود و امکانات متعدد دیگری که سامانه برای عموم مردم و بازیگران اصلی بازار کار در نظر گرفته شده قابل استفاده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->