بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس تیلور: برای اولین بار خنده یزدانی را دیدم محبی استقلال‌بیا نیست جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سید حسین حسینی منتظر تصمیم عابدزاده

  • کد خبر: ۱۷۴۴۹۳
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
سید حسین حسینی منتظر تصمیم عابدزاده
گلر شماره یک استقلال در صورت پیوستن امیر عابدزاده به آبی‌پوشان پایتخت جایی در ترکیب استقلال نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالیکه از باشگاه استقلال خبر رسیده که مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال با امیر عابدزاده به توافق رسیده‌اند، اما امیر عابدزاده اعلام کرده که در صورت موافق پدرش، احمدرضا عابدزاده راهی اسقلال خواهد شد.

با این حال سید حسین حسینی، گلر شماره یک استقلال در فصول گذشته که هنوز قراردادش با این تیم تمدید نشده با حضور در تمرینات استقلال متوجه شده که در صورت پیوستن عابدزاده به استقلال، جایی در ترکیب تیم جواد نکونام برای لیگ بیست و سوم ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->