گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد
سرخط خبرها

مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۴۷۳۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
  • ۱
مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت پرداخت می‌شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه ای که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم وزیر قول داد که مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت پرداخت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم وزیر قول داد که مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت پرداخت شود.

علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت طلب گندم‌کاران از دولت گفت: دولت در ابتدا قیمت خرید گندم را ۱۱۵۰۰ تومان اعلام کرده بود و مدتی بعد برای حمایت از کشاورزان در شواری قیمت گذاری نرخ ۱۵۰۰۰ تومان اعلام شد.

نماینده مردم خمین در تشریح جزئیات قیمت گندم گفت: قیمت اولیه ۱۱۵۰۰ تومان بود به علاوه ۱۵۰۰ تومان کمک برای نهاده‌های کشاورزی و ۲۰۰۰ تومان هم به عنوان جایزه فروش گندم به دولت در نظر گرفته شده که در مجموع ۱۵۰۰۰ تومان می‌شود.

وی تاکید کرد: دولت ۹۰ هزار میلیارد تومان از کشاورزان سراسر کشور گندم خریداری و بخش قابل ملاحضه‌ای که حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود را پرداخت کرده است. مابقی مطالبات کشاورزان هم با توجه به تامین منابعی که صورت گرفته پرداخت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یاد آور شد: آن چیزی که گندم‌کاران مطالبه دارند حد فاصل بین ۱۱۵۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان است که دولت در اولین فرصت پرداخت خواهد کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
0
کشاورز با خاک یکسان شده بدید پول گندم شون رو. خدا از شما نگذره الهی انقدر قرض داریم که نگو پول کشت سال جدید نداریم سال دیگه گندم به سیلو تحویل نمیدیم به دلال میدیم و نقد تحویل میگیرم پول را بهتره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->