«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

شهروندان در حوزه خدمات اتوبوس‌رانی در مشهد مشکلاتی دارند

  • کد خبر: ۱۷۴۸۰۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
شهروندان در حوزه خدمات اتوبوس‌رانی  در مشهد مشکلاتی دارند
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص مشکلات مربوط به اتوبوسرانی بود که نشان‌دهنده توجه زیاد مردم به خدمات اتوبوسرانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده، در سه شنبه‌های پاسخگویی ۱۳۷، اظهار کرد: حس تعلق خاطر شهروندان نسبت به موضوعات شهری و پیگیری آنان برای انعکاس مشکلات قابل تقدیر و تشکر است که به نوبه خود از تک تک شهروندان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بیشترین موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص مشکلات مربوط به اتوبوسرانی بود که نشان‌دهنده توجه زیاد مردم به خدمات اتوبوسرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: زمانی که فضای تفکیکی برای شهروندان در اتوبوس‌ها لحاظ شده، انتظار ما از شهروندان رعایت فرهنگ شهروندی و تکریم جایگاه یکدیگر است؛ این موضوع به حوزه قطار شهری نیز منعکس خواهد شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: پل‌های عابر پیاده و نصب آسانسور در آن‌ها یکی از درخواست‌های به حق شهروندان است، زیرا در حال حاضر رویکرد ما از ماشین به سمت انسان حرکت کرده و باید تک تک شهروندان بتوانند با آرامش و امنیت از معابر عبور کنند.

وی اضافه کرد: سدمعبر و تجهیز سالن‌های ورزشی نیز از دیگر درخواست‌های شهروندان بود؛ تلاش ما این است که به منظور آرامش شهروندان در حد توان و ظرفیت خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->