اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است
سرخط خبرها

انتقال زندان مشهد به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۷۵۰۴۹
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
انتقال زندان مشهد به کجا رسید؟
شهردار منطقه ۱۱ مشهد گفت: هنوز در خصوص زندان مرکزی مشهد توافقی به صورت رسمی بین شهرداری و مسئولان زندان اتفاق نیفتاده و کار براساس بودجه‌های دولتی پیش می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عرفانیان گفت: شهرداری منطقه ۱۱، ۱۵۳۶ هکتار مساحت دارد و در جنوب غربی شهر مشهد قرار گرفته است. محدوده جغرافیایی منطقه ۱۱ از شمال به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه و میدان آزادی، از جنوب به میدان آزادی و بلوار وکیل‌آباد تا تقاطع بلوار نمایشگاه و از غرب به بلوار نمایشگاه تا تقاطع با بزرگراه امام علی (ع) منتهی می‌شود. طبق آخرین سرشماری سال ۹۵ جمعیت این منطقه ۲۰۰ هزار نفر بوده است.

او با بیان اینکه از شاخصه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱۱ قدیمی‌ترین پارک شهر مشهد، پارک ملت است، افزود: این پارک شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی را در خود جای داده است. یکی از کریدور‌های ورودی شهر مشهد از شمال کشور و شهر قوچان در این منطقه قرار دارد و یکی از مسیر‌های اصلی با ییلاقات شهر مشهد و مسیر گردشگری در شهر است.

شهردار منطقه ۱۱ مشهد ادامه داد: زندان مرکزی شهر مشهد که به معضلی برای شهر تبدیل شده نیز در این منطقه است. بوستان چهل‌بازه هم در این منطقه قرار دارد، اما در حال احداث بوده و تکمیل نشده است. شاخصه دیگر بوستان مادر و کودک در انتهای بلوار امامت بوده که دو سال از بهره‌برداری آن می‌گذرد و بوستانی کاملا تخصصی برای مادران و فرزندان است.

عرفانیان بیان کرد: رویکرد شورای ششم، خدمات بیشتر در حاشیه شهر است، بنابراین مناطقی مانند مناطق ما که برخوردار حساب می‌شوند، از نظر اعتباری مقداری تعدیل شده و بیشتر هزینه‌ها به سمت حاشیه شهر سوق داده می‌شود، بنابراین آهسته قدم برمی‌داریم تا حداقل خدمات را انجام دهیم.

او با اشاره به اینکه در منطقه ۱۱ از نظر ساخت‌وساز شهری استقبال زیادی می‌شود، تصریح کرد: این منطقه از نظر قیمت زمین جزو مناطق برخوردار محسوب می‎‌شود و موقعیت شهری موجب استقبال شهروندان شده است. در بافت منطقه بیشتر ساخت‎‌وساز‌ها مسکونی بوده، اما در حاشیه منطقه ترکیب تجاری و مسکونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->