ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

راهور کشور: تردد وسایل نقلیه از مسیر دسته‌های عزاداری ممنوع است

  • کد خبر: ۱۷۴۹۳۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
راهور کشور: تردد وسایل نقلیه از مسیر دسته‌های عزاداری ممنوع است
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: تردد همه وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت از میان دسته‌های عزاداری ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به حضور گسترده عموم مردم در مراسم‌های مذهبی هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا و برپایی تکیه‌های عزاداری و چادر‌های توزیع نذری لازم است به منظور رعایت ایمنی و پیشگیری از هرگونه حادثه ترافیکی و حفظ نظم تردد در معابر موارد ذیل رعایت شود.

در این اطلاعیه آمده است: هنگام نصب داربست‌ها و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در محل مناسب به گونه‌ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح پیاده راه‌ها و سواره روها، مشکلات ترافیکی برای تردد عابران (عزاداران) و وسایل نقلیه عبوری ایجاد نشود.

این اطلاعیه می‌افزاید: برای جانمایی ایستگاه‌های صلواتی دقت لازم انجام گیرد تا هرگونه احتمال ایجاد ترافیک یا احتمال برخورد وسایل نقلیه وجود نداشته باشد همچنین از نصب هرگونه بنر، پارچه نوشته و مشابه آن که موجب پوشش تابلوها، چراغ‌ها و دیگر علائم راهنمایی و رانندگی می‌گردد جدا خودداری گردد.

در اطلاعیه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح شده است: با بکارگیری نیرو‌های داوطلب مردمی همیار پلیس مجهز به جلیقه و علایم شب نما در قسمت جلو و انتهای کاروان‌های عزاداری علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر عزاداران، نسبت به جلوگیری از تداخل با خودرو‌های عبوری اقدام شود.

برابر مفاد آیین نامه راهور عبور و تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها از بین دستجات و جمعیت ممنوع است؛ بنابراین رانندگان به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه با فاصله مناسب از دستجات عزاداری حرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در حرکت کاروان‌های عزاداری پیش بینی سهم مسیر تردد خودرو‌ها انجام گیرد و خصوصا همکاری لازم برای تردد سریع و بدون توقف وسایل نقلیه امدادی انتظامی به عمل آید همچنین هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری و به ماموریت خودرو‌های امدادی نیز خللی وارد نشود.

در اطلاعیه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید شده است: با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس راهور همکاری لازم را برای انضباط بخشی و ایمن سازی مسیر‌ها داشته باشند. امیدواریم با رعایت توصیه‌های پلیس و همکاری مردم در این ایام، عزاداری محرم به صورت باشکوه برگزار و شاهد حوادث ناگوار رانندگی و ایراد خسارت یا مجروح و مصدوم شدن عزاداران نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->