«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

«نسل عاشورایی ۲» هم‌زمان با آغاز محرم پخش خواهد شد

  • کد خبر: ۱۷۵۰۳۳
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
«نسل عاشورایی ۲» هم‌زمان با آغاز محرم پخش خواهد شد
مجموعه «نسل عاشورایی ۲» با محوریت ارادت نوجوانان به امام حسین (ع) از اول محرم پخش خواهد شد. این مسابقه پس از موفقیت برنامه «همآهنگ» پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه «نسل عاشورایی ۲» با اجرای گروه‌های سرود از سراسر کشور و با محوریت ارادت و عزاداری نوجوانان در رثای امام حسین (ع) و برای آشنایی هرچه بیشتر این نسل با مضامین و مفاهیم عاشورایی، از جمله نوحه‌های قدیمی، از اول محرم به مدت ۱۰ از صدا و سیما پخش خواهد شد. در این برنامه، گروه سرود‌های برگزیده مرحله اول با همراهی شاعران و موسیقیدان‌های مطرح کشور وارد این مجموعه‌برنامه استعدادیابی می‌شوند.

«شهر سرود» مجموعه جدیدی از مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) سازمان اوج است که تمرکز خود را روی گروه سرود‌های جوان و نوپای سطح کشور گذاشته تا با خدمات‌رسانی به این گروه‌های جوان امکان ارتقای سطح موسیقایی آن‌ها را برای ورود به عرصه حرفه‌ای مهیا سازد.

امین صافی‌زاده، مدیر مأوا، در همین راستا گفت: این مجموعه در راستای تمرکززدایی مجموعه «شهر سرود» در حسینیه اعظم زنجان و با حضور گروه‌های سرود از استان‌های زنجان، گیلان، اردبیل، کردستان و تبریز که همگی از گروه‌های سرود توانا و مستعدی بودند تولید شده است. همچنین اشعار این مجموعه را شاعر آیینی، سیدجواد پرئی، سروده، و تنظیم و میکس و مسترینگ آثار را شهاب شوشتری انجام داده است. کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجموعه «نسل عاشورایی ۲» را هم امیرمحمد فرازنده و سجاد شیرافکن بر عهده داشته‌اند.

قسمت اول این مجموعه نیز سال گذشته با همین رویکرد تولید و از صدا و سیما پخش شد.

این مجموعه پیش از این هم برنامه «همآهنگ» را که یک مسابقه سرودی بود تولید کرده است. در این برنامه، گروه‌هایی از سراسر ایران در قالب اجرای زنده با هم به رقابت می‌پردازند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->