«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

آیا خداحافظی سازمان صدا و سیما با چهار معاونت خود صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۷۹۰۸۹
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
آیا خداحافظی سازمان صدا و سیما با چهار معاونت خود صحت دارد؟
شنیده‌ها حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، فضای مجازی و خبر صداوسیما دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در یک سال اخیر بحث بر سر تغییرات در بخش‌‌های مختلف سازمان صداوسیما شدت گرفته و اکنون شنیده‌های خبرنگار ما از تغییرات قریب‌الوقوع در چهار معاونت رسانه ملی حکایت دارد. تغییر اول متوجه محسن برمهانی معاون سیماست که اگرچه شخصیت قابل قبولی است اما در این جایگاه در مجموع نمره قابل قبولی نداشته است.

هرچند هنوز این تغییر قطعی نشده اما در گمانه‌زنی‌ها از علی بخشی‌زاده، معاون صدای سازمان صداوسیما به‌عنوان گزینه اصلی برای کرسی معاونت سیما یاد می‌شود که اگر این اتفاق رخ دهد، عملاً تغییرات در سطح دو معاونت رخ داده است.

همچنین احتمال تغییر علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما نیز در گمانه‌زنی‌ها مطرح است؛ موضوعی که در یک سال اخیر بارها مطرح شده و این موضوع با توجه به ضعف عملکرد صداوسیما در حوادث اخیر برای اقناع عمومی و ضعف مرجعیت خبری صداوسیما در مقاطع حساسی که سپری شد، مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین احتمال ادغام قریب‌الوقوع ساترا در معاونت فضای مجازی نیز مطرح است که بدین ترتیب تغییرات در این بخش نیز اجتناب‌ناپذیر خواهد بود؛ تغییراتی که در چارچوب یکی از ماموریت‌های محوله به رئیس کنونی صداوسیما در تحول صداوسیما که در ستادی با دبیری وحید جلیلی پیگیری می‌شود، قابل تعریف است.

باید صبر کرد و دید در روزها و هفته‌های پیش‌رو چهره مدیریت کلان صداوسیما و متاثر از آن بخشی از مدیریت خرد این سازمان تا چه میزان دستخوش تغییرات خواهد شد و چه میزان از این تغییرات تحقق خواهد یافت.

منبع: تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->