تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟ مالکیت سرخابی‌ها تعیین تکلیف شد
سرخط خبرها

جانشین مدافع کره‌ای در ناپولی کیست؟

  • کد خبر: ۱۷۵۰۹۳
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
جانشین مدافع کره‌ای در ناپولی کیست؟
فروش بازیکن کره‌ای به بایرن برای ناپولی سودی چشمگیر را رقم زده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، ناپولی توجه خود را به سمت بازیکن سابق آرسنال و تیم اشتوگارت، کنستانتینیوس ماوروپانوس، معطوف کرده است تا برای جایگزینی کیم مین‌جائه، که به‌طور رسمی در شب یکشنبه به باشگاه بایرن مونیخ پیوسته است، اقدام کند.



این دفاع وسط ۲۵ ساله در ۳ فصل گذشته به عنوان بازیکن ا‌شتوتگارت در بوندسلیگا بازی کرده است، و در آغاز فصل ۲۳-۲۰۲۲ به صورت دائمی از آرسنال به اشتوتگارت پیوست.

او همچنین در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به عنوان قرضی به تیم نورنبرگ در لیگ ۲ آلمان پیوست.
در حالی که فرصت بازی زیادی در تیم اصلی آرسنال به او نرسید، ماوروپانوس به یکی از مهم‌ترین مدافعان اشتوتگارت تبدیل شده است و در فصل گذشته، از میان ۳۴ مسابقه، در ۲۸ مورد به عنوان بازیکن اصلی حاضر شد.

ناپولیبا هزینه حدود ۱۰ میلیون یورو، ماوروپانوس گزینه‌ای بسیار کم‌هزینه‌تر از برخی از دیگر نام‌هایی است که به تازگی در اطراف باشگاه ناپولی شنیده شده‌اند، به ویژه مکس کیلمان از ولورهمپتون و رابین لو نورمان از رئال سوسیداد، که هردوی آن‌ها به احتمال زیاد بالای ۴۰ میلیون یورو هزینه خواهند داشت.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->