دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح ارتش یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کرد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی: خط فقر مطلق را اصلاح می‌کنیم | پیش‌بینی نظام جبران پورمحمدی: برنامه ششم زیر ۳۰ درصد اجرا شده است + فیلم
سرخط خبرها

واکنش دانمارک به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

  • کد خبر: ۱۷۵۴۵۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
واکنش دانمارک به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
دولت دانمارک امروز در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در این کشور اعلام کرد: سوزاندن متون مقدس و نماد‌های دینی دیگر، اقدامی ننگین است.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت دانمارک به دنبال هتک حرمت امروز گروهی از افراط گرایان این کشور به ساحت مقدس قرآن کریم در بیانیه‌ای اعلام کرد: سوزاندن متون مقدس و نماد‌های دینی دیگر، اقدامی ننگین است که به دین دیگر افراد بی احترامی می‌کند.

در بیانیه این کشور در این ارتباط آمده است: سوزاندن متون مقدس اقدامی تحریک آمیز است که به بسیاری افراد آسیب می‌زند و بین ادیان و فرهنگ‌ها تفرقه ایجاد می‌کند.

بیانیه کپنهاگ در این ارتباط ادعا می‌کند: دانمارک از آزادی مذهب برخوردار است و بسیاری از شهروندان مسلمان هستند و بخش قابل توجهی از جمعیت را نیز تشکیل می‌دهند.

دانمارک ادعا کرد: ما از حق اعتراض حمایت می‌کنیم، اما تاکید می‌کنیم که باید مسالمت آمیز باقی بماند!

نمایندگی سازمان همکاری اسلامی در دفتر ژنو سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خود، اهانت به قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی نمایندگی سازمان همکاری اسلامی در دفتر ژنو سازمان ملل آمده است: بی حرمتی به کتاب مقدس مان قرآن در دانمارک را شدیداً محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است که حمایت مستمر از این گونه اقدامات ضداسلامی و انفعال در قبال آن‌ها تحت عنوان «آزادی بیان» آشکارا مصونیت از مجازات را نشان می‌دهد.

گفتنی است که روز گذشته اعضای یک گروه ضداسلامی و افراطی در دانمارک با نام «وطن پرستان دانمارکی» قرآن را مقابل سفارت عراق در کپنهاگ سوزاند.

اعضای این گروه با برافراشتن بنر‌های ضداسلامی و سر دادن شعار‌های توهین آمیز به اسلام، پرچم عراق و قرآن کریم را روی زمین انداخته و روی آن پا گذاشتند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->