صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

حجت الاسلام قرائتی: ترک فعل مدیران جرم است

  • کد خبر: ۱۷۵۹۷۴
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
حجت الاسلام قرائتی: ترک فعل مدیران جرم است
رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ترک فعل مدیران جرم است و در این خصوص آیات قرآنی زیادی وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محسن قرائتی در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که امروز در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اگر حرف‌هایمان را براساس قرآن بزنیم تاثیر زیادی دارد چون از قرآن می‌آید. در این زمینه، من در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب خدمت رهبر رسیدم و گفتم این بیانیه ریشه‌های قرآنی دارد. 

وی در ادامه با بیان اینکه ترک فعل هم جرم است، گفت: آیات زیادی است که اگر کسی می‌تواند کاری بکند اما آن کار را انجام ندهد، جرم است؛ ترک نوشتن، ترک شهادت، ترک پست و غیره از جمله مصادیق ترک فعلی است که در قرآن آماده است. من ۴۴ سال در تلویزیون بودم و هرچه می توانستم گفتم. در قرآن آمده است که هرکاری می‌توانید انجام دهید، حقش را انجام بدهید. 

حجت‌الاسلام قرائتی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه مدیر باید با کارکنان خود ارتباط داشته باشد، گفت: گاهی گفتگوی تن به تن تاثیر گذاری‌اش بیشتر از سخنرانی‌های‌ میلیونی است. همچنان که من صحبت‌های امام در گفتگوهای خصوصی را به یاد دارم اما همه سخنرانی‌های جماران در خاطرم نیست. بنابراین گاهی تلفن یا ملاقات و عیادت خصوصی تاثیرگذارتر است. 

حجت الاسلام قرائتی در ادامه افزود: برای نماز ویژه فرزندان همکارانتان چه کرده‌اید؟ یک مسابقه کتاب خوانی با موضوع نماز برگزار کنید. اگر می‌خواهید جمعیت به مسجد بیاید باید سخنرانی‌ها کوتاه باشد. 

وی همچنین از مدیران سوال کرد، شما مدیران در مسجد محله چه نقشی دارید؟ باید یک کار نو و جدید انجام دهید. غیر از مدیرکلی و کار رسمی یک کار جدید انجام دهید و برای جوانان محله‌تان دست به یک کار جدید بزنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->