تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد+جزییات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم شیرخشک‌های محتوی هروئین از سوی پلیس کشف شد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه دستگیری سارقی در مشهد که در مبل مخفی شده بود چه کنیم تا فرزندانی ولخرج تربیت نکنیم؟ اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره هجوم حشره سِنَک به مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاکید وزیر جدید آموزش و پرورش بر پرهیز از نگرش های سیاسی در حوزه تعلیم و تربیت بروز اسهال خونی در افراد، اختلالی جدی است که باید توسط پزشک بررسی شود
سرخط خبرها

تشکیل قرارگاه تحول محیط زیست برای هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۵۸۴۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
تشکیل قرارگاه تحول محیط زیست برای هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در خراسان رضوی
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: جلسه قرارگاه تحول محیط زیست برای هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار تشکیل شده و انتظار داریم اگر قرار است در حوزه گرد و غبار استان تحولی صورت بگیرد از همه ابزار‌ها استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد خدایی عصر امروز در کارگروه سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در قرارگاه تحول محیط زیست استان خراسان رضوی افزود: آنچه در دو سال پیاپی شاهد آن بودیم کاهش بارندگی‌ها و نصف شدن آب سد‌ها است و برای آن درحال برنامه ریزی و اجرا هستیم.

وی گفت‌: از عمر قرارگاه تحول محیط زیست استان خراسان رضوی یکسال می‌گذرد و برای همه دستگاه‌ها وظایفی طراحی شده است. اگر در یک مجموعه نگاه تحولی وجود داشته باشد امکان عملیاتی شدن آن نیز وجود خواهد داشت.

خدایی ادامه داد: شهرستان‌های خواف و سرخس را از یکسال پیش هدف گذاری کرده‌ایم و برای آن‌ها نیز برنامه‌ای در قالب پنج ماموریت تهیه که آن برنامه نیز در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده است.

وی گفت: انتظار ما این است که اگر میخواهیم در حوزه مدیریت و پیشگیری از گرد و غبار تحولی صورت بگیرد باید از همه ابزار‌ها و امکانات استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همه دستگاه‌های مربوط به حوزه محیط زیست باید پاسخ گوی عملکرد خود باشند و هیچ کوتاهی از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به مدیریت پدیده گرد و غبار در برخی استان‌ها گفت: مدیران استان خراسان رضوی نیز باید به الگو‌های داخلی رجوع کنند و از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->