ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته
سرخط خبرها

یامگا تنها امید نکونام در خط حمله استقلال

  • کد خبر: ۱۷۶۳۶۷
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
یامگا تنها امید نکونام در خط حمله استقلال
در روز‌هایی که دست نکونام از داشتن مهاجمان نامی خالی است، او به کوین یامگای فرانسوی دل بسته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال تا کنون موفق نشده لیست جواد نکونام را به خدمت بگیرد و به جز مهرداد محمدی که گفته می‌شود با رایزنی‌های خود نکونام به استقلال پیوسته، مهاجمی به این تیم اضافه نشده است.



نکونام قصد داشت در لیگ جدید از دو تا سه مهاجم جدید بهره بگیرد، اما باشگاه استقلال نتوانست براساس لیستی که سرمربی آبی‌ها ارائه کرده بود، بازیکن جذب کند و حالا دست نکونام در خط حمله استقلال به شدت خالی است.

این وضعیت وقتی بغرنج‌تر جلوه می‌کند که مهرداد محمدی به بازی‌های هفته‌های آغازین نخواهد رسید و به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.  

به این ترتیب نکونام ناچار است روی همان نیرو‌های همشگی که از فصل پیش باقی مانده‌اند تکیه کند و از بازیکنانی بازی بگیرد که چندان در خط حمله استقلال خود ندرخشیده‌اند.

حال اگر یکی از میان محبی یا قایدی در استقلال باقی مانده بود می‌شد تا حدی خیال سرمربی استقلال را آسوده خاطر دید، اما این دو بازیکن استقلال را ترک کردند تا خط حمله استقلال در فصل جدید دیگر شاهد حضور این دو ستاره نباشد.

در این شرایط نکونام روی کوین یامگا به عنوان یک عنصر هجومی و گلزن حساب خواهد کرد. بازیکنی که در دو فصل حضورش در استقلال به رغم آنکه پست تخصصی‌اش خط حمله نبود، گل‌های حساس و پرشماری برای استقلال به ثمر راساند.  

شاید تخصص یامگا بیشتر نواختن پنالتی‌ها باشد، اما او در جریان بازی نیز گلزنی‌های قابل توجهی داشته و این بار نیز سرمربی استقلال قصد دارد بار دیگر سرنوشت تیمش را به این بازیکن گره بزند؛ درست مانند فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو که در دو فصل اخیر توانستند نهایت بهره را از این بازیکن فرانسوی ببرند.

به احتمال فراوان نکونام در اولین نبرد استقلال که زمان زیادی تا شروع آن باقی نمانده، از یامگا در پست گوش راست بهره خواهد گرفت. جایی نزدیک به دروازه که هم بتواند برای استقلال موقعیت سازی کند وهم اینکه خودش گل بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->