درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

اعضای شورای شهر سده خواف به دلیل مشکلات مربوط به قطعی آب استعفا کردند

  • کد خبر: ۱۷۶۴۹۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
اعضای شورای شهر سده خواف به دلیل مشکلات مربوط به قطعی آب استعفا کردند
عضو شورای شهر سده از توابع خواف از استعفای اعضای شورای شهر این شهرستان در اعتراض به مشکلات قطع آب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز علی غلامپور اظهار کرد: شهرستان سده، بهترین منابع آبی خواف را دارد، اما مردم ما با مشکلات آبی زیادی درگیر هستند.

وی افزود: در دوسال گذشته هرچه به مسئولان شهرستان سده درباره مشکلات آبی مردم تذکر دادیم، اما فایده‌ای نداشت. در زمستان که مصرف آب کمتر است آب از شبکه لوله کشی فرسوده این شهرستان به هدر می‌رود. به نحوی که آب از جدول‌های جلوی خانه‌های مردم عبور می‌کند، ولی مردم ما در خانه هایشان آب ندارند.

غلامپور ادامه داد: از سال گذشته چندین بار تذکر دادیم که مسئولان خواف، فکری برای افت فشار آب بکنند، اما باز هم اقدامی انجام ندادند که مجبور به آبرسانی با تانکر شدیم.

وی با بیان این که از سه روز پیش با افزایش دمای هوا، تانکر‌های آب هم به مشکل خوردند، گفت: طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهرستان و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهرستان را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.

عضو شورای شهر سده از توابع خواف تصریح کرد: شورای شهر سده از توابع خواف را ۵ عضو آن تشکیل می‌دهند که همگی برای اعتراض به مشکلات قطعی آب این شهرستان استعفا دادند تا شاید مسئولان به فکر بیفتند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->