چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: منطقه هفت، ترکیبی از حوزه های مختلف شهری است

  • کد خبر: ۱۷۶۷۹۷
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
شهردار مشهد مقدس: منطقه هفت، ترکیبی از حوزه های مختلف شهری است
شهردار مشهد گفت: منطقه هفت یکی از مناطق ویژه و خاص مشهد و ترکیبی از حوزه های مختلف شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه هفت مشهد اظهار کرد: منطقه هفت یکی از مناطق بسیار درگیر در دهه اول محرم بود که در کنار همه مناطق و معاونت ها از این مرحله آبرومند بیرون آمد که به نوبه خود از همه همکاران تشکر میکنم و امیدوارم ذخیره آخرت همه باشد.

وی افزود: در حادثه اخیر یکی از همکاران خدوم را در سانحه تصادف به دلیل غفلت یکی از همشهریان از دست دادیم که برای ایشان آرزوی علو درجات دارم.

شهردار مشهد بیان کرد: منطقه هفت یکی از مناطق ویژه و خاص مشهد و ترکیبی از حوزه های مختلف شهری است زیرا مبادی ورودی و فرودگاه در این منطقه قرار دارد و تقریبا در همه ایام درگیر بحران های مدیریت شده ای است که کسی متوجه آن نمی شود.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: همچنین بخشی ازحاشیه شهر نیز در این منطقه وجود دارد که  خوشبختانه با مدیریت حاشیه شهر در سیاست کلی رهبری و مدیریت نماینده حضرت آقا در استان به عنوان رییس ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر، اهمیت ویژه ای به این حوزه شده و عنایت خاص در همه رده های نظام به آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: مدیریت کردن در این منطقه ظرافت، سختی و شیرینی خاص خود را دارد و نگاه ویژه در مدیریت شهری را میطلبد، زیرا بخش اعظمی از درآمد مدیریت شهری و بزرگترین و پرستاره ترین هتل های کشور در این محدوده قرار گرفته اند.

شهردار مشهد تصریح کرد: مدیریت در این منطقه باید به سمتی حرکت کند که به فرهنگ و حوزه های مختلف اقتصادی بدون چالش خدمت مناسب ارائه شود. همچنین باید پروژه های نیمه تمام نیزبه سرانجام خود برسد.

قلندر شریف گفت: آقای برجسته نژاد از نیروهای قدیمی و همکار ما در قسمت های مختلف بودند و بسیار اخلاق مدار و باشخصیت هستند و انشااله زحمات ایشان در راه خدمت، ذخیره آخرت ایشان باشد.

وی ادامه داد: خدمت به زائرین امام رضا(ع) یکی از بزرگترین برکاتی است که مشمول ما شده و بدون اینکه تظاهر کنیم و لباس خاصی بر تن کنیم، خادم بی منت زائرین و مجاورین هستیم و علی رغم اینکه تعدادی از همکاران در کف میدان آسیب میبینند و جان خود را از دست میدهند اما پررنگ تر به ارائه خدمت می‌پردازند.

شهردار مشهد بیان کرد: زمانی که خدمات ما توسط بزرگان کشور دیده می شود، نشان دهنده خدمت بی منت و خادمی علی بن موسی الرضا(ع) است.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: آقای وحدتی پور از نیروهای خدوم ما هستند و در مسئولیت های گذشته همیشه منشا خیر و برکت بودند و جزو نیروهای امین سیستم هستند.

وی افزود: درخواست دارم آقای برجسته نژاد کلیه اطلاعات منطقه را در حوزه های خاص، پروژه ها، نقاط ضعف و قوت به آقای وحدتی پور منتقل کنند تا کار با سرعت زیاد ادامه پیدا کند. انشاالله در راه خدمت بی منت همه عزیزان موفق باشند و کارنامه خوبی برای این دوره مدیریت شهری و شورا رقم بزنیم.

همچنین حجت الاسلام حسن منصوریان عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یکی از شاخصه های آقای برجسته نژاد این است که به افراد سودجو باج نداده و به سلامت خود پایبند بودند که این موضوع تکلیف می‌کرد پشت چنین افرادی بیشتر بمانیم. 

وی افزود: تعامل ایشان با شورای اجتماعی محلات کار را برای آقای وحدتی پور سخت می کند و ایشان حرمت زائران را خوب نگه داشتند و مراسمات را به خوبی برگزار کردند. تقاضا دارم هر اتفاقی افتاد رو به جلو حرکت کنید و سیر صعودی را حفظ کنید و تعامل و دوستی ها باقی بماند. هماهنگی بین بدنه کاری و مدیریت سبب رشد و تعالی سازمان و رضایت مردم می شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هماهنگی بین بدنه کاری و مدیریت سبب رشد و تعالی سازمان و رضایت مردم می شود و ما وظیفه داریم همیشه برای نظام مثبت کار کنیم و سبب خیر شویم.

در بخش دیگری از این مراسم حسن کریمدادی عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: فرصت گذراست و اگر در این فرصت کوتاه کار مثبتی برای مردم انجام دهیم باقیات صالحان است و اگر کاری انجام ندهیم ضمن بازخواست در روز قیامت، مدیون مردم نیز خواهیم بود.

وی افزود: خدمت صادقانه در زندگی ما اثر می گذارد و به همه ما همکاران در شهرداری توفیق خدمت به زائرین و مجاورین داده شده است. آقای برجسته نژاد با تلاش مضاعف کاری کردند تا رضایت مردم جلب شود و موفقیت ایشان به واسطه زحمات همکاران در مناطق است.

کریمدادی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین بدنه کاری و مدیریت سبب رشد و تعالی سازمان و رضایت مردم می شود و ما وظیفه داریم همیشه برای نظام مثبت کار کنیم و سبب خیر شویم.

همچنین برجسته نژاد شهردار سابق منطقه هفت گفت: این منطقه بیشترین تماس با مردم را دارد. امیدواریم آقای وحدتی پور در منصب جدید موفق باشند و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->