نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد
سرخط خبرها

تحویل ۴۸ ساعته گذرنامه زیارتی اربعین با اعتبار پنج ساله

  • کد خبر: ۱۷۶۸۶۷
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تحویل ۴۸ ساعته گذرنامه زیارتی اربعین با اعتبار پنج ساله
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با هماهنگی میان مسئولین فراجا و وزارت کشور با کشور عراق و برای تسهیل در خدمات دهی به زائرین، گذرنامه اربعین با اعتبار ۵ ساله ظرف مدت ۴۸ ساعت تحویل داده خواهد شد.

سردار محمد کاظم تقوی در گفتگو با شهرآرانیوز، آخرین وضعیت خدمات ویژه ستاد اربعین در اداره گذرنامه را تشریح کرد و گفت: امسال، نیروی انتظامی با تجربه سال گذشته و با هماهنگی مسئولین فراجا و وزارت کشور با کشور عراق، جهت تسهیل در خدمات دهی به زائرین، پروانه گذر اربعین با اعتبار ۵ ساله ظرف مدت ۴۸ ساعت تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: از همکاران نیروی انتظامی که بستر لازم را برای خدمات مناسب فراهم کردند کمال قدردانی دارم و خواهشمندم مردم دریافت گذرنامه اربعین را به روز‌های آخر موکول نکنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: اداره گذرنامه آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مردم را دارد، به همین منظور ورزشگاه ثامن الائمه(ع)  جنب اداره گذرنامه ( رضاشهر، میدان شهید کاوه) تجهیز شده است و کاربران مستقر شده اند؛ ثبت احوال و اتحادیه عکاسان در اداره گذرنامه جهت تسریع در خدمات دهی به زائران مستقر شده اند.

وی افزود: مردم حتما با مدارک کامل به اداره گذرنامه مراجعه کنند ان‌شاءالله با کمترین زمان و بیشترین ارائه خدمات ظرف کوتاه‌ترین زمان، پروانه گذر زیارتی از طریق پست تحویل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->