پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سجادی وزیر ماند

  • کد خبر: ۱۷۶۹۶۰
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
سجادی وزیر ماند
حمید سجادی برخلاف شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، هنوز بعنوان وزیر ورزش فعالیت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، گمانه‌زنی‌ها برای تعیین جانشین حمید سجادی به اوج رسیده و حتی از روزگذشته بسیاری از رسانه ها در اخباری اختصاصی خبر از حضور کیومرث هاشمی روی این صندلی می‌دادند، اتفاقی که هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد رنگ واقعیت هم به خود نخواهد گرفت.

با این حال سجادی که چند روز قبل استعفای خود را تایید و اعلام کرده بود فعلا سنگر را خالی نخواهد کرد و در دفتر خود حضور دارد. رسانه وزارت ورزش نیز با انتشار اخباری مبنی بر برگزاری جلسات او با روسای فدراسیون‌ها خبر از ادامه فعالیت وزیر ورزش می‌دهد.


ظهر امروز سجادی جلسه‌ای را با سرپرست فدراسیون شطرنج برگزار کرده و وزارت ورزش نیز تصویر این جلسه را منتشر کرده تا نشان دهد وزیر ورزش همچنان در اتاق خود مشغول فعالیت است.

همه این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور پرونده ۳ گزینه نهایی را بررسی می‌کند. محمد آخوندی، حسین آقامیری و کیومرث هاشمی نامزد‌های نهایی این پست هستند که به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی بوجود نیاید، احتمالا محمد آخوندی سکان وزارتخانه را بدست خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->