کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هر چه به صلاح مردم ایران است از صندوق‌های رای بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی‌دادن تردید نکنند + فیلم گزارش لحظه‌به‌لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند!
سرخط خبرها

نتانیاهو: آمریکا در امور داخلی اسرائیل دخالت نکند

  • کد خبر: ۱۷۷۰۱۷
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
نتانیاهو: آمریکا در امور داخلی اسرائیل دخالت نکند
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی که به دنبال محدود کردن کنترل دیوان عالی رژیم بر فعالیت‌های کابینه‌اش است، گفت که آمریکا و دیگر کشورها نباید در امور داخلی «اسرائیل» دخالت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو که پس از تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی به شدت تحت فشار‌های داخلی و خارجی از جمله آمریکا قرار گرفته است، تصریح کرد: «در طول حکومت ۱۶ ساله خود هیچ اظهارنظری در مورد امور داخلی سایر دموکراسی‌ها نکرده‌ام. همه درباره اسرائیل نظر می‌دهند. آن‌ها درباره تحولات فرانسه و یا سایر کشور‌ها هیچ اظهار نظری ندارند».

نتانیاهو افزود: در حال حاضر یک بحث بزرگ بین قوه قضاییه و مجریه در آمریکا در جریان است، ولی اظهار نظر در مورد آن برای من اهمیتی ندارد.

او با بیان اینکه تحت تاثیر فشار‌های بین المللی قرار نخواهند گرفت، گفت که به عنوان کابینه منتخب تصمیمات خود را اجرایی خواهند کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا و دیگر کشور‌ها نباید در امور داخلی این رژیم دخالت کنند.

با تصمیم کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای پیش بردن لایحه جنجالی «اصلاحات قضایی» علاوه بر تظاهرات گسترده در سراسر اراضی اشغالی طی روز‌ها و هفته‌های گذشته شمار قابل توجهی از نیرو‌های ذخیره ارتش این رژیم نیز به مخالفان نتانیاهو ملحق شده‌اند و تمرد نظامیان همچنان ادامه دارد.

به‌رغم مخالفت‌های شدید با این طرح، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که هدف آن ایجاد توازن بین قوه‌ها از طریق کاهش اختیارات دیوان عالی به نفع پارلمان است. اما منتقدان بر این باورند که نتانیاهو با تصویب این لایحه به دنبال محدود کردن کنترل دیوان عالی رژیم بر فعالیت‌های کابینه‌اش است.

کابینه نتانیاهو معتقد است که این اقدام راه را برای سوء استفاده از قدرت باز می‌کند، در حالی که اپوزیسیون این طرح را گامی برای تضعیف استقلال قوه قضاییه می‌داند که در نهایت دیوان عالی رژیم صهیونیستی را تابع خواسته‌های سیاستمداران می‌کند.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->