سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + ویدئو نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سکوت خطیر بعد از ادعای نصیرزاده درباره حسین‌زاده

  • کد خبر: ۱۷۷۱۳۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
  • ۳
سکوت خطیر بعد از ادعای نصیرزاده درباره حسین‌زاده
هوشنگ نصیرزاده مدعی شده امیرحسین حسین‌زاده را به ازای پرداخت ۳۰۰ هزار دلار جذب کرده که علی خطیر در مقابل این ادعا همچنان در حالت سکوت به سر می‌برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بعد از مذاکراتی که با باشگاه شارلروای بلژیک بر سر جذب امیرحسین حسین‌زاده داشت مدعی شد که این باشگاه بلژیکی خواستار دریافت ۸۰۰ هزار دلار برای آزادی این بازیکن شده است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز، اما مدعی شد که حسین‌زاده را با پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به خدمت گرفته و این مبلغ از طریق رویت سیستم تی ام اس کاملا قابل اثبات است و همه می‌توانند از چند و، چون کار مطلع شوند.


این ادعا، اما با سکوت مدیرعامل باشگاه استقلال که مدعی بود حسین‌زاده فقط در ازای پرداخت ۸۰۰ هزار دلار به استقلال می‌آید مواجه شده و مشخص نیست که چرا علی خطیر درباره ادعای اخیر هوشنگ نصیر زاده سکوت کرده و برای هواداران باشگاه استقلال پیرامون حقیقت ماجرا روشنگری نمی‌کند.

اگر ادعای نصیرزاده صحت داشته باشد خشم هواداران باشگاه استقلال از علی خطیر بابت جذب نکردن این بازیکن در ازای پرداخت ۳۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت. این اتفاق درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که زنوزی مالک باشگاه تراکتور خبر از عقد قرارداد ۵ ساله با حسین‌زاده داده است.  

این خبر بدان معنا است که باشگاه استقلال تا ۵ سال دیگر قادر به جذب این بازیکن نخواهد بود، مگر آنکه از لحاظ مالی باشگاه تراکتور را راضی کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
0
0
دستور از بالا بود که اینو نگیرید تا استقلال ضعیف بشه ونکونام برکنار
فخرالدین
Netherlands
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
0
0
امیر حسین بچه آذربایجانه خودشو گفت خوشحالم از اینکه واسه تیم همزبانهایم می‌خوام بازی کنم و با آگاهی کامل پنج ساله امضا کرده، هر کسی پنج ساله نمیبنده مگه اینکه همه چیز رو سنجیده باشه و از بودن در جای جدیدش خوشحال و راضی باشه که درمورد امیرحسین همینطوره. انشاالله که موفق باشند در تیم محبوب آذربایجان و تیم شهر خودش
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
0
دنیا فوتبال پول شده تعصب وجود نداره دکتر خطیر مدیر لایقیه بهتر از حسبن راده را میاره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->