انتخاب اعضای هیات‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ
سرخط خبرها

مدیر مجموعه نارنجستان قوام شیراز بازداشت شد

  • کد خبر: ۱۷۷۲۱۶
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
مدیر مجموعه نارنجستان قوام شیراز بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه عصر امروز سه شنبه دهم مرداد ۱۴۰۲ بازداشت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی بحرینی شامگاه سه‌شنبه در این باره بیان کرد: در پی هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز موجی از گلایه و نارضایتی مردم را برانگیخت.

رییس کل دادگستری فارس نیز سه شنبه دهم مرداد جاری در پی درگیری و توهین ۲ نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تقدیر از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، دغدغه و جدیت آمران به معروف در حوزه حجاب و عفاف را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تاکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع آمران به معروف است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به موضوع عفاف و حجاب از مدیران نهاد‌ها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل گیری چنین برخورد‌های توهین آمیزی با آمران به معروف جلوگیری کنند.

رییس شورای قضایی فارس گفت: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمان پرونده اخیر گفت: وابستگی سازمانی و عضویت احد از متهمان این پرونده در یکی از نهاد‌ها در طی شدن سیر قانونی پرونده تاثیری نخواهد داشت، تصریح کرد: انتظار داریم که افرادی که با قانون و مقررات و تکالیف شرعی و عرفی جامعه آشنایی دارند خود آمر به معروف و مصلح و ارشاد کننده افراد در رعایت امر عفاف و حجاب اسلامی باشند.

پس از درگیری ۲ نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب، دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->