اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

انتقاد از توقف پروژه اتصال خاقانی به بولوار نماز

  • کد خبر: ۱۷۷۷
  • ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
انتقاد از توقف پروژه اتصال خاقانی به بولوار نماز
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

شهرداری
شهروند: در شهر هوشمند مشهد و با این همه فناوری، هنوز مردم برای شارژ من کارت مشکل دارند. چند روز قبل در این گرما، برای شارژ به 3 جا رفتم ولی هیچ کدام انجام ندادند و مجبور شدم پول نقد بپردازم.
شهروند: به آن عزیزی که اعلام کرد پمپ های گاز تعطیل شده اند باید عرض کرد پمپ های گاز به بخش خصوصی واگذار شده است و این بخش هم توان چرخاندن پمپ های گاز را ندارد، چون حق و حقوق کارگران نیز کم شده است. آیا برای کارگر نای کار کردن می ماند؟ متأسفانه پیمان کاران در اداره این پمپ ها بسیار ضعیف هستند و هیچ گونه نظارتی از طرف شهرداری بر عملکرد آن ها نیست.
0915000396 متأسفانه عادت کرده ایم مدام انتقاد کنیم. از اقدامات فضای سبز شهرداری مشهد تشکر می کنم که با همت خود بهترین درخت کاری و گل کاری را به انجام رسانده است.
شهروند: محله امیریه باوجود تمام شرایط مثبتش مشکلاتی هم دارد، آن هم اینکه گل کاری های پارک روشنایی کافی ندارد، به ایستگاه های تنفسش اصلا رسیدگی نمی شود و آبیاری اش خیلی ضعیف است. امیدوارم مشاوران جوان که خیلی هم باید با انگیزه باشند، به نکات ریز مناطق شهری هم دقت کنند و مثل اکثر مدیران به مسائل کلی نپردازند.
0936000158 ترافیک سنگین چهارراه لشکر هر سال بیشتر و بدتر می شود. قرار بود در چهارراه لشکر و چهارراه حافظ (ورودی زائر به داخل شهر) تقاطع غیرهمسطح ساخته شود اما متأسفانه در سال های اخیر سیاست شهرداری ساخت و ساز و عمران در غرب و بالای شهر بوده است و هر چه به سمت شرق و پایین شهر می رویم، هیچ تلاشی از شهرداری دیده نمی شود؟
0937000246 چرا شهرداری منطقه 8 برای ساماندهی مشاغل مزاحم و نوسازی پیاده روها در خیابان نامجو اقدامی نمی کند؟ از شهرآرا می خواهم این مسئله را پیگیری کند.
شهروند: چرا با وجود شروع پروژه اتصال بولوار خاقانی به بولوار نماز، بعد از یک هفته کار، پروژه متوقف و تابلو روزشمار پروژه خاموش شده است؟
شهروند: در بولوار آموزگار حد فاصل جلال آل احمد به سمت سید رضی، نبش چهارراه جدید سیدرضی قبلا حفاری عرضی و دچار نشست شده که نیازمند لکه گیری آسفالت است.


قطار شهری
0990000298 لطفا یک آفتاب گیر ساده روی شیشه جلو در واگن عقب قطار شهری قرار دهید تا آفتاب صبح و عصر باعث آزار مردم نشود.


تاکسی رانی
شهروند: اکثر تاکسی تلفنی ها دیگر از تاکسی متر استفاده نمی کنند یا درست استفاده نمی کنند. لطفا پیگیری کنید.


سازمان ترافیک
شهروند: در حد فاصل میدان قائم به سمت میدان فهمیده، یک خروجی برای دسترسی به خیابان های فخر و بهاران وجود دارد که هیچ تابلوی راهنمایی ندارد. لطفا یک تابلو را که نام این دو خیابان در آن درج شده باشد در این محل نصب کنید تا آدرس دهی و انتخاب مسیر بهتر صورت گیرد.


متفرقه
0935000758 رفتیم کیش، در خیابان ها آرامش بود و با خیال راحت قدم می زدیم. نه دزدی بود، نه زورگیری، نه موتورسواری و کیف قاپی؟ رانندگان تاکسی همه مؤدب بودند و با لباس فرم. ای کاش مشهد هم از شلوغی و مشکلاتش رها می شد.
0915000934 لطفا از اداره ثبت ناحیه2 مشهد بخواهید اسامی روزنامه هایی را که آگهی های ثبتی مربوط به قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند این ناحیه مشهد را چاپ می کنند، اعلام
کند.
0936000809 اگر همین قدر که بعضی از مسئولان و گروه های سیاسی به فکر انتخابات و چگونگی شرکت در آن هستند، به فکر حل مشکلات کشور باشند، همه مشکلات حل می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->