آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد | جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی
سرخط خبرها

نارضایتی بازیکنان استقلال از پرداختی‌ها

  • کد خبر: ۱۷۷۷۱۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
نارضایتی بازیکنان استقلال از پرداختی‌ها
باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات بازیکنان که از فصل پیش باقی مانده همچنان ناتوان است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال از پرداختی‌های باشگاه رضایت ندارند و به رغم آنکه مبالغی به حساب آن‌ها نشسته، اما از عملکرد باشگاه استقلال خشنود نیستند. مسئولان باشگاه استقلال پیش از واریز آخرین وجه به حساب بازیکنان، قول داده بودند که با آن‌ها تسویه حساب کنند، اما این ماموریت به سرانجام نرسید و مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند منابع مالی مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل همچنان بخشی از مطالبات بازیکنان باقی مانده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که همه تیم‌ها با بازیکنان خود تسویه حساب کرده‌اند و از سویی پیش قراردادی هم برای فصل جدید پرداخت نشده است.


گفته می‌شود ریشه مشکلات استقلال در این است که اساسا این باشگاه موفق به اخذ وام نشده و ظاهرا بانک‌ها به دلیل عمق بدهکاری باشگاه استقلال،  دیگر مجاز به دادن وام به این باشگاه نیستند.

به این ترتیب باشگاه استقلال باید از طرق دیگری اقدام به دریافت وام کنند تا شاید بخشی از مطالبات بازیکنان طبق وعده داده شده، پرداخت شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->