چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

پایان گروگانگیری ۲۰۰ هزاردلاری در غرب تهران (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۷۹۷۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
پایان گروگانگیری ۲۰۰ هزاردلاری در غرب تهران (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج تن از اتباع یکی از کشور‌های همسایه که اقدام به گروگانگیری در محله تهرانسر کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر گروگانگیری دریکی از منازل مسکونی واقع در محله تهرانسر رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت و در جریان همان تحقیقات اولیه مشخص شد که این اقدام ازسوی پنج نفر از اتباع یکی از کشور‌های همسایه انجام شده است. 

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه، گفت: ماموران کلانتری تهرانسر با حضور در محل و انجام بررسی‌های اولیه متوجه شدند که متهمان بین ۲۲ تا ۳۳سال سن داشته و با استفاده از سلاح سرد دو نفر را گروگان گرفته‌اند. این افراد از خانواده این دو نفر درخواست مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کرده بودند تا گروگان‌های خود را آزادکنند. اما خانواده این دو نفر در تصمیمی درست موضوع را به پلیس اطلاع دادند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران پلیس هر پنج متهم که در حال شکنجه کردن دو گروگان خود بودند، در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه گروگان‌ها دو مرد جوان حدودا ۲۱ و ۲۴ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند، گفت: پنج متهم دستگیرشده نیز به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. دو گروگان نیز به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->