چند توصیه برای پیشگیری از تب دنگی | مهمترین علائم اولیه تب دنگی چیست؟ ارسال لایحه دوفوریتی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی |حداقل‌بگیران هم شامل متناسب‌سازی حقوق می‌شوند (۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما از فردا تا پنجشنبه فراهم شدن امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور فقط دانشجومعلمان سال آخر آموزگاری می‌توانند به کلاس درس بروند مهلت ثبت سفارش کتب درسی پایه‌‎های اول، هفتم و دهم؛ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ پلمب ۴۵ مرکز مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت نقش ویتامین‌های B و C در کاهش استرس ناشی از قرار گرفتن در هوای گرم خون‌های اهدایی ایرانی‌ها جزو سالم‌ترین‌های دنیاست اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۹ مرداد ۱۴۰۳) بازنشستگان را دریابید | فاصله حقوق بازنشستگان با «خط فقر» بیش از ۲۰ میلیون تومان است زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون
سرخط خبرها

نجات جان ۶ نفر از آب‌های خلیج فارس توسط نفتکش ایرانی + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۸۱۳۳
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
نجات جان ۶ نفر از آب‌های خلیج فارس توسط نفتکش ایرانی + فیلم
کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات ۶ سرنشین یک موتور لنج حادثه دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک فروند از کشتی‌های ناوگان این شرکت در حالی که به سمت بندرعباس در حرکت بود، از یک موتور لنج باری در حال غرق شدن پیام درخواست کمک اضطراری دریافت کرد. پس از دریافت این پیام، کشتی نفتکش مطابق قوانین بین المللی دریانوردی ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش و اعلام این حادثه، بلافاصله به سمت موقعیت شناور سانحه دیده در محدوده آب‌های این جزیره تغییر مسیر داد.

براساس این گزارش، پس از رسیدن کشتی نفتکش به موقعیت لنج باری حادثه دیده، عملیات نجات آغاز شد؛ به طوری که با اقدام به موقع و سرعت عمل کاپیتان و دریانوردان کشتی نفتکش، ۶ خدمه این شناور از خطر غرق شدن نجات یافتند.

کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران پس از اتمام عملیات نجات و ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش به مسیر اصلی خود بازگشت تا ۶ سرنشین نجات یافته را در بندرعباس به مسوولان اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان تحویل دهد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->