دیدار سرکنسول جمهوری پاکستان با شهردار مشهدمقدس (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | لزوم انتقال تجربیات مشهد در حوزه خدمات شهری، فنی و مهندسی به شهر‌های پاکستان شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بوستان تندیس مشهد + پاسخ ترافیک سنگین در پل جهاد، سه‌راه خیام و تقاطع خیام در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بوستان برکت؛ بستری برای کشاورزی شهروندان مشهدی هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش ساعت کار مترو مشهد در شام غریبان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های مشهد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | باز این چه شورش است که در خلق عالم است شهردار مشهد مقدس: عملیات اجرایی فاز اول سامان‌دهی و تجهیز بوستان «جهان‌شهر» آغاز می‌شود فراهم‌شدن امکان مشاهده آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های مشهد در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مردم باید در پیشرفت روستا‌ها مشارکت کنند

  • کد خبر: ۱۷۸۲۲۰
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
استاندار خراسان رضوی: مردم باید در پیشرفت روستا‌ها مشارکت کنند
استاندار خراسان رضوی گفت: بهترین افرادی که می‌توانند در پیشرفت روستا مشارکت کنند، مردم روستا هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در جلسه کاری با دهیاران بخش روداب شهرستان سبزوار افزود: سند طرح تحول روستا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. مسئله و عقب‌ماندگی‌هایی که وجود دارد، باید علاوه بر طرح در این جلسات، پیگیری و برای مردم حل شود و جلسه امروز ما با این هدف برگزار شده است.

وی ادامه داد: دهیاران براساس سند مشترک و همچنین براساس جوشش از درون، بسیج روستا و استفاده از ظرفیت‌های موجود و شناسایی‌نشده و مخصوصا مردم خود روستا ظرفیت‌ها را به عینیت در‌بیاورند. محور‌ و پرچم‌دار این اقدامات دهیار است.

نظری اظهار کرد: موضع ما موضع زمینه‌سازی و حمایت است و با الگویی که توضیح داده شد، باید از مسائل گره‌گشایی کنیم.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: بهترین افرادی که می‌توانند در پیشرفت روستا مشارکت کنند، مردم روستا هستند.

وی اظهار امیدواری کرد این جلسات به نتیجه مطلوبی برای مردم برسد و روستا‌های پویا و فعال داشته باشیم.

گازرسانی به ۸ روستای بخش روداب در شهرستان سبزوار

همچنین در ادامه این جلسه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، گفت: عملیات گازرسانی به ۸ روستای باقی‌مانده در بخش روداب شهرستان سبزوار در حال انجام است.

وی اظهار کرد: طرح تحول روستایی در سه محور به دهیاران روستا‌ها ابلاغ و اعلام شده است.

خدایی افزود: در بخش عمرانی و اقتصادی و همچنین اجتماعی و فرهنگی شاخص‌هایی در نظر داریم که اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در بخش عمرانی ۱۴ شاخص شامل آب‌رسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و‌... داشته‌ایم. بخش اصلی و محوری عمرانی گازرسانی است که براساس آنچه اعلام شده است، به هشت روستای این بخش درحال گازرسانی و اقدامات زیرساختی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->