دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

تناسب اندام با این ادویه معطر

  • کد خبر: ۱۷۸۹۷۵
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
تناسب اندام با این ادویه معطر
نتایج یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه A&M تگزاس، طیف وسیعی از مزایای مصرف هل برای سلامتی، از جمله افزایش اشتها، کاهش چربی و کاهش التهاب را آشکار ساخته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پژوهشگران، به گفته محققان هل دارای مزایای بسیاری برای سلامتی است و مصرف آن می‌تواند به حفظ وزن طبیعی و کاهش چربی کمک کند.

یافته‌های تحقیقات پیشین نشان داده بود:هل با فواید بسیاری برای سلامت قلب، بهداشت دهان و دندان، سلامت کبد و مبارزه با سرطان، همراه است.

پژوهشگران دریافتند: هل، ادویه‌ای محبوب در سراسر جهان می‌باشد که با خواص ویژه‌ای در طب سنتی و مزایای بسیاری برای سلامتی همراه است. یافته‌های ما نشان داده اند که این ادویه خوش بو و معطر می‌تواند به کنترل وزن طبیعی بدن و کاهش توده چربی کمک کند و در عین حال اشتها را افزایش دهد.

بر اساس نتایج تحقیقاتی، مصرف هل، مدار‌های عصبی که مسئول متابولیسم و سوزاندن چربی هستند را تنظیم می‌کند. محققان همچنین نشان داده اند که هل دارای خواص ضد التهابی است.

دانشمندان افزودند: یافته‌های ما طیف وسیعی از کاربرد‌های بهداشتی بالقوه برای هل و ترکیبات طبیعی آن را نشان داده اند و می‌توانند در آینده به طراحی رویکرد‌های موثری برای کاهش توده چربی بدن بیانجامند. یافته‌های تحقیقاتی این مطالعه در مجله International Journal of Molecular Sciences منتشر شده اند.

منبع: اقتصاد انلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->