از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
سرخط خبرها

دزدی میلیاردی دارو در مشهد با نسخه اعتماد!

  • کد خبر: ۱۷۹۱۰۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
دزدی میلیاردی دارو در مشهد با نسخه اعتماد!
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهمی دیگر در رابطه‌ با سرقت دارو‌های کمیاب به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در مشهد خبر داده است.

بررسی پرونده‌های سرقت از داروخانه‌ها نشان می‌دهد که معمولا با شگرد‌های خاصی همراه است و از سوی افرادی انجام می‌شود که آشنایی قبلی با داروخانه‌دار دارند و شاید حتی سال‌ها مورداعتمادش بوده‌اند! همین دو هفته پیش بود که راز سرقت دارو‌های داروخانه‌ای در خیابان مهدی مشهد لو رفت.

فردی که سال‌ها مورد اعتماد این داروخانه بود و برای آن‌ها خریدوفروش انجام می‌داد، دست به سرقت دارو‌های کمیاب این مجموعه می‌زد و این اقلام را در بازار آزاد و حتی به خود داروخانه‌دار می‌فروخت! حالا رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهمی دیگر دررابطه‌با سرقت دارو‌های کمیاب به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در مشهد خبر داده است.

پرونده‌ای که مشابهت‌هایی با پرونده داروخانه خیابان مهدی دارد. سرهنگ جواد شفیع‌زاده درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از داروخانه‌ای در یکی از مناطق شهر مشهد، باتوجه‌به اهمیت موضوع، طرح ویژه‌ای در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی در شهر مشهد قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی از اظهارات مالک داروخانه نشان می‌داد که مقادیری از دارو‌های کمیاب داروخانه به سرقت رفته است. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با پیگیری علمی پرونده، رد پای فردی را یافتند که با داروخانه در ارتباط بود و درست در هنگامی که این فرد با خیالی راحت، قصد خروج از داروخانه را داشت، دستگیر شد و در بازرسی‌های اولیه، مقداری داروی کمیاب از این فرد و در خودرویش کشف شد.

اما این جوان سارق که دیگر همه راه‌های فرار را به روی خود بسته می‌دید، به‌ناچار لب به اعتراف گشود و راز سرقت‌هایش را فاش کرد. سرهنگ شفیع‌زاده دراین‌باره گفت: متهم در برابر شواهد موجود و در اظهارات اولیه خود اعتراف کرد که از یک‌سال‌ونیم قبل تاکنون از اعتماد مالک داروخانه سوء‌استفاده و دارو‌های کمیاب را در موقعیت‌های مناسب سرقت می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، خانه متهم بازرسی شد و پلیس ۹۵ عدد انواع سرم به همراه تعداد زیادی از دارو‌های گران‌قیمت و کمیاب را در این محل کشف کرد. همچنین متهم اعتراف کرد که دارو‌های مسروقه را در بازار آزاد به فروش می‌رسانده است. طبق گفته سرهنگ شفیع‌زاده، در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از این متهم تاکنون پرده از سرقت دارو‌های کمیاب از دو داروخانه در مشهد باارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال برداشته شده است.

اقلام دارویی‌ای که دوباره به چرخه توزیع بازگردانده شدند. این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات این پرونده با دستور مقام قضایی ادامه دارد و لازم است مدیران و افراد فعال در این صنف از احراز هویت کارکنانشان اطمینان حاصل کنند. همچنین مدیران این واحد‌های صنفی توجه داشته باشند که محیط کاری خود را با تجهیزات نوین محافظت کنند و از سامانه‌های برخط به طور شبانه‌روزی برای نظارت محیط کاری‌شان بهره ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->