زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

وداع پرشور مردم شیراز با شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۴۵۷
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
وداع پرشور مردم شیراز با شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) + فیلم
آئین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم شیراز برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  آئین بدرقه و تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی روز یکشنبه به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) از ساعتی پیش با حضور گسترده مردم شیراز آغاز شده است.

شهید غلام عباس عباسی از خدام حرم و شهید محمد جهانگیری از نیروهای امنیتی در جریان حمله تروریست به حرم شاهچراغ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مراسم با استقبال پرشور مردم قدرشناس شیراز از میدان شهدا به سمت حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در جریان است.

مردم شیراز با وجود گرمای هوای تابستانی در بیست و پنجمین روز از مرداد ماه، وداع گرم و شورانگیزی با فرزندان خود دارند و آن ها را به سمت حرم برادر حضرت رضا(ع) رهسپار می کنند.

مردم با در دست داشتن نوشته هایی همچون "تا آخر ایستاده ایم" و " انقلاب اسلامی چون کوه استوا " اعلام انزجار خود را از اقدامات کور تروریستی گروه های تکفیری و ایادی استکباری اعلام کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار پاسخ قاطع و پشیمان کننده به تمامی عاملین و آمرین این جنایت تروریستی شدند.

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس شبکه هدایت کننده تروریست حرم شاهچراغ مرتبط با کشورهای اسلامی است و به چند کشور ارتباط دارد که مشخص است و تا امروز ۱۱ نفر از عوامل، مرتبطین و مظنونین بازداشت شده اند و خانه امن آن ها کشف شده است.

منبع: فارس

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->