پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس شجاعیان در انتظار تایید نکونام علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک دبیر: این‌طور نیست که بگویند بفرمایید حسن‌آقا مدال طلا! احسان حدادی؛ رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس معاون حقوقی سابق پرسپولیس: الحاقیه قرارداد را نوشتیم تا بیرانوند گچ دستش را باز کند! تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در یورو ۲۰۲۴ | نبرد همسایه‌های نه چندان مدعی! هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ستاره‌های لیگ عربستان در راه ایران + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۷۰۸
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
ستاره‌های لیگ عربستان در راه ایران + فیلم
بعد از رایزنی‌های فراوانی که صورت گرفت درنهایت قرار شد نمایندگان عربستان برای بازی با تیم‌های کشورمان به ایران بیایند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲) در حاشیه دیدار با فیصل بن فرحان همتای سعودی خود با اشاره به مراودات ورزشی میان دو کشور گفت: در حوزۀ ورزش، اتفاق‌نظر داریم که تیم‌های ورزشی دو کشور بازی‌های دوستانۀ رفت‌وبرگشت را انجام بدهند و از جمله تیم‌های مطرح و برتر فوتبال بین دو کشور بازی‌های دوستانه‌ای را تدارک ببینند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد با توافقات صورت گرفته مشکلی که پیش از این برای ورود نمایندگان ورزشی عربستان به ایران وجود داشت به طور کلی رفع شده و از این پس شاهد حضور ستاره‌های فوتبال جهان که در غالب تیم‌های عربستانی به میدان می‌روند، در ورزشگاه‌های کشورمان خواهیم بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هفته آینده و بعد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهدی تاج به همراه هیئت همراهش راهی عربستان می‌شوند تا برای یک مسابقه دوستانه بین تیمملی کشورمان و عربستان سعودی مذاکراتی را داشته باشند. همچنین براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرارشده تاج راهکار‌های ورود تیم‌های عربستانی به ایران را با همتایان سعودیش بررسی کنند و به نتیجه برسانند.


در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و نساجی نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که باید با رقبای‌‍شان مسابقه دهند. در سوی مقابل هم تیم‌های الهلال، الفیحا، النصر و الاتحاد نمایندگان عربستان در این مسابقات هستند. بدین ترتیب باید منتظر حضور ستاره‌هایی مثل رونالدو، نیمار، بنزما، کانته و ... در قالب رقبای باشگاهی به ایران باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->