اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند
سرخط خبرها

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۹۷۶۹
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی
طبق گفته کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک برای امروز بویژه در شرق و جنوب شرق استان پیش‌بینی شده است و در روزهای ابتدایی هفته آینده با کاهش کیفیت هوا همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیدا فاروقی افزود: طبق پیش بینی های انجام شده از روز یکشنبه هفته آینده، انتقال گرد و خاک با منشا داخلی و خارجی با کاهش کیفیت هوا و میدان دید در خراسان رضوی رخ می دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش ابرناکی بویژه در نیمه شمالی و مرکزی استان بیان کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در مناطقی از استان رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و جاری شدن روان آب پیش‌بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: میانگین دمای امروز شهر مشهد در گرمترین ساعت به ۳۵ درجه و دمای شبانه به ۲۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

فاروقی گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با ۳۸ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز در رشتخوار خراسان رضوی با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت طی این مدت ثبت شده است.

وی بیان کرد: دمای مشهد نیز بین ۱۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->