آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

شمار عزل یا انتقالی مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی به ۱۱۵نفر رسید (۲۹مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۰۱۰۷
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
شمار عزل یا انتقالی مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی به ۱۱۵نفر رسید (۲۹مرداد ۱۴۰۲)
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: از آغاز زمان قانونی ثبت‌نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا پایان ۲۸مرداد ماه جاری و در پی بازرسی از مدارس، ۱۱۵ مدیر مدرسه متخلف عزل یا از مدرسه محل خدمت به مدرسه دیگری منتقل شدند.

محمد شم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: همچنین در این مدت ۸۰تذکر کتبی و ۶۰۰تذکر شفاهی برای مدیران متخلف مدارس استان صادر شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان اظهارکرد: طبق آخرین آمار ثبت شده از اوایل تیر تاکنون ۳هزار و ۵۰۰مورد بازرسی از مدارس در ایام ثبت‌نام، ثبت شده که حاصل آن شناسایی تخلفات مختلف است.

وی با بیان اینکه دریافت وجه غیرقانونی در زمان ثبت‌نام بیشترین فراوانی را در میان تخلفات متعدد دارد، اظهار کرد: از دیگر تخلفات مشاهده شده در زمان ثبت‌نام می‌توان به نصب‌نکردن اطلاعیه‌های ثبت‌نام، بنر نرخ شهریه در مدارس غیردولتی و اطلاعات مربوط به اعلام شکایات والدین و ... اشاره کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->