داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مهاجم خارجی در راه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۸۰۴۵۸
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
  • ۲
مهاجم خارجی در راه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی اقدام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، از قرار معلوم پیوستن دروازه‌بان خارجی زیر ۲۳ سال به پرسپولیس منتفی است و این باشگاه فقط یک مهاجم خارجی به خدمت خواهد گرفت. در این مورد شنیدیم که گزینه سنگالی یحیی گل محمدی با مشکل رضایت نامه مواجه بوده و از این رو این مربی گزینه جدیدی را به درویش معرفی کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس هم قبل از هر گونه مذاکره با این بازیکن نام وی را به افراد مورداعتماد خود داده تا در موردش حسابی تحقیق کنند تا مبادا مثل شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا باشد. در واقع زمانی باشگاه پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره خواهد شد که درویش مطمئن شود او از نظر فنی می‌تواند باری را از روی دوش پرسپولیس بردارد. اینکه چرا او به سرمربی تیمش بی اعتماد است حدسش چندان سخت نیست. در مورد نام و ملیت بازیکن جدید معرفی شده از سوی یحیی خبر دقیقی به بیرون درز پیدا نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
هوادار خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
6
5
همون مهدی عبدی خودش 10تا مهاجم خارجی می ارزید
هوادار خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
5
1
همون مهدی عبدی خودش 10تا مهاجم خارجی می ارزید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->