رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: مسئولان به درخواست فراقانونی مردم با توجیه مناسب پاسخ می‌دهند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۰۴۸۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
شهردار مشهدمقدس: مسئولان به درخواست فراقانونی مردم با توجیه مناسب پاسخ می‌دهند+ فیلم
شهردار مشهدمقدس گفت: به مدیران شهرداری توصیه کرده‌ام اگر درخواستی فراقانونی یا حل نشدنی بود توجهات لازم و پاسخ و توجیه قانونی داشته باشند.

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در مشهد اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه هفته دولت در مشهد اقدام خوبی بود که همه مدیران استان در حوزه‌های مختلف در یک مکان حضور دارند و با مردم به صورت رودررو گفت‌وگو و ملاقات می‌کنند. درخواست مردم بررسی و در راستای تسهیل امور به آن‌ها کمک می‌شود.

وی گفت: همه شهرداران مناطق و معاونان شهرداری در این نمایشگاه حضور دارند و امیدواریم بتوانیم در خدمت مردم باشیم و در راستای افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل امورشان در این هفته گام‌هایی برداریم.

شهردار مشهدمقدس افزود: ما در شهرداری به صورت مستمر و یک روز در هفته ملاقات مردمی داریم. امیدوارم مردم به این نمایشگاه مراجعه و از این فرصت برای ملاقات با مدیران استان استفاده کنند.

به گفته وی به مدیران شهرداری نیز توصیه شده اگر درخواست مردم فراقانونی بود نیز توجیهات قانونی و مناسبی داشته باشند. پاسخ‌دهی دقیق و درست نیز باعث رضایتمندی مردم می‌شود. لذا امیدوارم نتیجه این نمایشگاه و حضور مردم افزایش رضایتمندی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->