ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
سرخط خبرها

تعطیلی ادارات دولتی در روزهای شنبه‌ به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۸۰۷۴۴
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
تعطیلی ادارات دولتی در روزهای شنبه‌ به کجا رسید؟
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مصوبه این کمیسیون را درخصوص تغییر ساعت کار کارکنان اداری تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری آورده بود که ساعت کاری هفتگی کارکنان دولت از ۴۴ ساعت به ۴۲.۵ ساعت کاهش پیدا کند. کمیسیون اجتماعی این موضوع را اصلاح کرد بدین گونه که ساعت کار هفتگی ۴۰ ساعت شود.

وی توضیح داد: شرایط هم بدین گونه است که دولت نمی‌تواند بیش از ۵ روز در هفته را به عنوان روز کاری در نظر گیرد؛ لذا ۵ روز در هفته به عنوان روز کاری و هر روز ۸ ساعت تعیین می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی بیان کرد: اینکه ساعت شروع و پایان کار چطور باشد در اختیار دولت است و تنها باید هشت ساعت کار در روز رعایت شود. مثلا دولت می‌تواند در استان‌های گرمسیر ساعت کاری را زودتر شروع کرده و در استان‌های سردسیر ساعت کاری را دیرتر آغاز کند.

اسماعیلی درباره روز‌های تعطیلی هفته گفت: مصوبه ما در کمیسیون این است که جمعه و شنبه به عنوان روز تعطیل باشد یعنی به جای پنجشنبه، شنبه‌ها تعطیل شود. البته در این باره پیشنهاد‌های دیگری از سوی نمایندگان مطرح است که احتمال دارد در صحن مصوبات کمیسیون در این بخش تغییر کرده و شاهد تغییر در روز‌های تعطیل پایان هفته نباشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و مطالبه نمایندگان، درخواستی با امضای ۱۱۰ نماینده به هیات رئیسه داده شده است تا این لایحه با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->