ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

تعرفه سرویس مدارس در مشهد اعلام شد + لیست قیمت

  • کد خبر: ۱۸۰۷۶۶
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
  • ۴
تعرفه سرویس مدارس در مشهد اعلام شد + لیست قیمت
با برنامه‌ریزی شهرداری مشهد ۵۵۰۰ خودرو در قالب ۵۷ شرکت برای خدمات‌دهی حمل‌ونقلی به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید سامان‌دهی شدند.

یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها در آغاز سال تحصیلی در سال‌های گذشته، دغدغه سرویس مدارس و تأمین این سرویس برای دانش‌آموزان بوده است. تأمین سرویس مدارس یکی از اقدامات مشترک اداره‌کل آموزش‌وپرورش به‌عنوان متولی بخش دانش‌آموزی استان و شهرداری مشهد به‌عنوان متولی مدیریت حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری است، اما باتوجه‌به اینکه دو نهاد به‌صورت مشترک پیگیر موضوع سرویس مدارس هستند، در سال‌های گذشته شاهد مشکلاتی برای خانواده‌ها به‌ویژه در ماه‌های نخست شروع به کار مدارس بودیم، با این حال امسال با سپردن بخش درخورتوجهی از اقدامات مربوط‌به این موضوع به شهرداری مشهد، تلاش شده است خانواده‌ها با مشکل کمتری مواجه شوند؛ چون اکنون بنا به‌گفته سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد، هم تعرفه سرویس مدارس با درنظر گرفتن بیست مسافت و چهار مدل خودرو مشخص شده است، هم شرکت‌ها دسته‌بندی و هم خودرو‌ها سامان‌دهی شده‌اند.

افزایش ۴۰ درصدی تعرفه سرویس مدارس

اکبر فلاح در گفتگو با شهرآرا، درباره تعرفه سرویس مدارس شهر مشهد در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: تعرفه سرویس مدارس براساس مصوبه شورای شهر مشهد در سال تحصیلی پیش‌رو با افزایش ۴۰ درصدی، دارای بخش‌های مختلفی نظیر مسافت طی‌شده برای خودرو و نوع خودروست.

به‌گفته وی، در تعرفه‌های امسال به‌عنوان نمونه برای خودرو پراید با مسافت کمتر از سه کیلومتر، ماهیانه ۳۶۵ هزارو ۵۸۷ تومان، برای سمند ۴۳۳ هزار و ۳۲۷ تومان، برای ون ۳۱۱ هزارو ۳۵۴ تومان و برای مینی‌بوس ۲۹۶ هزارو ۵۹۷ تومان درنـــظر گرفـــته شده است و این عدد در مسافت بیست‌کیلومتری برای پراید، یک‌میلیون‌و ۱۵ هزارو ۳۴۲ تومان، برای سمند یک‌میلیون و ۲۵۹ هزارو ۱۳۰ تومان، برای ون ۸۶۲ هزارو ۸۱۰ تومان و برای مینی‌بوس ۷۳۹ هزارو ۸۴۲ تومان پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه، درباره سامان‌دهی شرکت‌های مربوط‌به سرویس مدارس برای سال تحصیلی پیش‌رو نیز گفت: سال گذشته اداره‌کل آموزش‌وپرورش در موضوع سامان‌دهی شرکت‌ها دخیل بود و همین مسئله سبب شد در دو ماه نخست سال تحصیلی گذشته، مشکلاتی هم پیش بیاید، اما در سال تحصیلی جدید با وجود آنکه همچنان سامان‌دهی سرویس مدارس یک کار بین‌بخشی میان اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان و شهرداری مشهد است، بیشترین بخش کار به شهرداری واگذار شده است و در همین راستا، مدیریت‌شهری برای سامان‌دهی این شرکت‌ها، پنجاه روز پیش از آغاز سال تحصیلی، فعالیت خود را شروع کرده است.

اعلام آمادگی ۵۷ شرکت برای سرویس مدارس

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا در یک مرحله ۵۵ شرکت و در یک مرحله دو شرکت برای سرویس‌دهی مدارس اعلام آمادگی کرده‌اند و درمجموع اکنون ۵۷ شرکت برای ورود به این موضوع آماده هستند.

خدمات‌دهی ۵۵۰۰ خودرو برای سرویس مدارس

وی با بیان اینکه بررسی وضعیت این شرکت‌ها و تأیید صلاحیت آن‌ها نیز انجام شده است، بیان کرد: تعداد خودرو‌های درنظرگرفته‌شده برای سرویس مدارس، ممکن است با نظر والدین تغییر کند، اما درحال‌حاضر تقریبا ۵ هزارو ۵۰۰ خودرو برای سرویس مدارس نیاز است که تا امروز این تعداد پیش‌بینی شده است و اعلام آماده کرده‌اند.

یکی از بخش‌های مورد توجه و انتظار خانواده‌ها در زمان فعالیت مدارس، نظارت بر سرویس مدارس است که سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد در این‌باره توضیح داد: نظارت بر مبالغ و برخی مسائل دیگر برعهده آموزش‌وپرورش است، اما این سازمان باتوجه‌به محدودیت نیرو‌های نظارتی خود در بازه‌های زمانی مختلف، از وضعیت سرویس مدارس بازرسی خواهد کرد و البته گزارش‌هایی را هم که خانواده‌ها به این سازمان منعکس کنند، پیگیری خواهد شد. فلاح درباره تعداد سرنشین‌های استاندارد در سرویس مدارس نیز گفت: تعداد سرنشین مجاز برای سرویس مدارس، همان تعداد سرنشین مجازی است که در کارت خودرو ثبت شده است.

تعرفه سرویس مدارس اعلام شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی مواسات
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
0
1
در مورد نرخنامه سرویس مدارس، برای مدرسه و والدین و رانندگان مبهم است که: در ستون مسافت منزل تا مدرسه، هزینه اعلام شده برای یک مسیر (مثلا رفت به مدرسه) است و برای برگشت باید کرایه دو برابر گرفته شود؟ یا اینکه مسافت رفت و برگشت با هم جمع می شود و از ردیف مربوطه کرایه در نظر گرفته می شود؟
یا اینکه ستون مسافت بر اساس رفت و برگشت است (یعنی فاصله منزل تا مدرسه هر اندازه که باشد؛ نرخ همان ردیف برای رفت و برگشت است).
لطفا شرح این جدول رو اعلام بفرمایین تا همه از این سر در گمی خارج بشیم.
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
0
جواب آقای مواسات بدهید این مسیر رفت وبرگشت حساب میشه یا فقط فاصله مدرسه تا خانه هست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
0
مدرسه ی شکوفه های بعثت برای مسیر 3.2 کیلومتر، اون هم 5 نفر سرنشین، از ما مبلغ حدودا 8 میلیون تومان طلب کرده!
چطور میشه شکایت کرد؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
برید ناحیه آموزش و پرورش ناحیه مرتبط با مدرسه تون، یک قسمت نظارت بر همین سرویس ها رو دارن که پیگیری میکنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->