مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

عنایتی: نمی‌توانم حسینی و مطهری را از تیم المپیک حذف کنم

  • کد خبر: ۱۸۱۲۶۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
عنایتی: نمی‌توانم حسینی و مطهری را از تیم المپیک حذف کنم
رضا عنایتی به حضور دو بازیکن استقلال در بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید دارد. او می‌خواهد حسینی و مطهری را با خود به چین ببرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جوادنکونام رسما اعلام کرده از استقلال بازیکنی را به تیم المپیک که قرار است اواخر شهریور در بازی‌های آسیایی چین شرکت کند، نخواهد داد. رضاعنایتی، اما به دنبال گرفتن دو بازیکن بزرگسال از استقلال است. او در این باره حرف‌هایی دارد: «به هیچ عنوان نمی‌توانیم لیست خود برای بازی‌های آنگژو و انتخابی المپیک که قرار است در ازبکستان برگزار شود، تغییر بدهیم. نمی‌توانیم هیچ بازیکنی را از لیست تیم برای این دو مسابقات کم یا اضافه کنیم. حدود یک ماه قبل این قانون اعلام شده و هیچ کاری نمی‌توان کرد.»


سرمربی تیم ملی فوتبال امید در مورد اینکه با توجه به برگزاری مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک در روز‌های فیفادی دست کم قرار دادن بازیکنان در اختیار تیم امید برای این مسابقات الزامی است، این توضیحات را داد: «اصلاً فیفادی جدا است. دغدغه نکونام و سایر تیم‌ها نیز بازی‌های هانگژو است. لیست تیم امید تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد. از استقلال نفراتی مثل محمدرضا خالد‌آبادی و سامان تورانیان  همراه ما به ازبکستان می‌آیند. اجازه بدهید این دو روز تمرکز نکونام تمرکزش روی تیمش باشد و ان‌شاءالله سه‌شنبه در خدمت وی خواهیم بود تا تعامل لازم ایجاد شود.»

عنایتی در مورد اینکه قرار است در صورت حضور حسینی و مطهری در بازی‌های آسیایی هانگژو دربی پایتخت به تعویق بیفتد، گفت: اصلاً نمی‌دانم قضیه چیست همه چیز در جلسه آتی مشخص می‌شود به همین دلیل تا سه‌شنبه صبر کنید و ببینید با  توجه به خدا چه  اتفاقی می‌افتتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->