ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس
سرخط خبرها

اولین گام مسی در مأموریت غیرممکن

  • کد خبر: ۱۸۱۳۳۳
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
اولین گام مسی در مأموریت غیرممکن
معجزه، تنهاراه رسیدن اینترمیامی به پلی‌آف لیگ آمریکا خواهد بود.

شهرآرانیوز، لیونل مسی اولین گلش در ام‌ال‌اس را برای اینترمیامی به ثمر رساند. جادوی مسی در تیم متحول‌شده اینترمیامی پس از فتح لیگزکاپ آمریکا اکنون به لیگ حرفه‌ای ایالات متحده رسیده و قعرنشین این لیگ را با یک پله صعود همراه کرده است. با ریتمی که از اینترمیامی شاهدیم، ام‌ال‌اس در فصل آینده با یک مدعی بزرگ و جدی روبه‌رو خواهد بود.

نمایش مسی و یارانش در اینترمیامی در هفته‌های گذشته آن‌قدر درخشان بوده که لیگ حرفه‌ای آمریکا را مورد توجه رسانه‌های فوتبالی قرار داده و اعجوبه آرژانتینی در حال تسخیر فوتبال این کشور است. گل‌زنی به عادت ترک‌نشدنی مسی در بازی‌های اینترمیامی تبدیل شده است، اما عملکرد این تیم در نیمه ابتدایی فصل و پیش از ورود مسی، به‌قدری بد بود که به‌نظر این فصل را باید برای شاگردان تاتا مارتینو تمام‌شده دانست.

اولین برد پس از ۱۲ بازی ناکامی

پس از وقفه‌ای که به‌دلیل برگزاری لیگزکاپ آمریکا در رقابت‌های ام‌ال‌اس به وجود آمده بود، این لیگ از سر گرفته شد و همه منتظر عملکرد و نمایش مسی و هم‌تیمی‌هایش به‌عنوان قهرمان لیگزکاپ در لیگ بودند. مطابق انتظار، اینترمیامی که پس از حضور فوق‌ستاره آرژانتینی وضعیت ایده‌آلی پیدا کرده است، باز هم با مشکلات چندانی برای پیروزی مقابل رقیبان روبه‌رو نبود و این تیم با ارائه یک بازی منطقی به پیروزی مقابل نیویورک‌ردبولز، در خانه این تیم دست پیدا کرد. آن‌ها در نیمه اول بازی با گل دقیقه ۳۷ گومز از حریف پیش افتادند.

درحالی‌که جریان بازی کاملا به نفع اینترمیامی پیش می‌رفت، این تیم بار دیگر در آخرین دقایق شاهد گل‌زنی فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش بود و لیونل مسی در هشتادونهمین دقیقه روی پاس کرماچی اولین گلش در لیگ حرفه‌ای آمریکا و دومین گل تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند. فوق‌ستاره آرژانتینی لیگ آمریکا بازی را از روی نیمکت شروع کرده بود و در دقیقه ۶۰ مسابقه وارد زمین شد.

این پیروزی برای اینترمیامی پس از شکست‌های پیاپی و قرارگرفتن در قعر جدول ام‌ال‌اس رقم خورد تا آن‌ها را با یک پله صعود در رده چهاردهم جدول پانزده‌تیمی کنفرانس غرب لیگ آمریکا قرار دهد. این ششمین برد فصل آن‌ها بود که اینترمیامی را با سه بازی عقب‌افتاده به روز‌ها و هفته‌های آینده امیدوار نگه داشت.

گفتنی است تیم مسی پیش از این مسابقه و پیش از رقم‌خوردن اولین بازی در کنار اعجوبه آرژانتینی، در دوازده مسابقه پیاپی در لیگ آمریکا طعم برد را نچشیده بود. آن‌ها همچنین با رسیدن به فینال جام‌حذفی آمریکا، شانس به‌دست‌آوردن دومین جام در اولین فصل حضور لیونل مسی را هم دارند. ضمن اینکه مسی با گل‌زنی در مسابقه آخر تیمش به رکورد یازده گل و شش پاس گل برای این باشگاه رسید و تأثیر ویژه‌اش را در موفقیت‌های تیم جدیدش به اثبات رساند. اینترمیامی از زمان شروع‌به‌کار مسی در این تیم هرگز طعم شکست را نچشیده است.

میامی امیدوار به جادوی مسی

شماره ۱۰ جادویش را در جام‌ها اثبات کرده، اما عملکرد این تیم در نیمه ابتدایی فصل و در زمانی که هنوز مسی را در ترکیبشان نداشتند، به اندازه‌ای افتضاح بوده است که شاید حتی نابغه آرژانتینی هم نتواند این فصل آن‌ها را نجات دهد. مسی کمی بیش از یک ماه است که در اینترمیامی حضور دارد، اما او در همین زمان کم خود را به‌عنوان مرد معجزه‌آسای میامی معرفی کرده است.

او چندروز پیش با تیمش قهرمان لیگزکاپ شد و همچنین تیمش را به فینال جام‌حذفی آمریکا رساند و به‌زودی می‌توانیم شاهد دومین جام آن‌ها در این فصل هم باشیم. با این حال، وضعیت آن‌ها در لیگ به‌قدری بد است که نجات آن‌ها در این فصل را می‌توان برای مسی مأموریتی غیرممکن به شمار آورد. شاگردان تاتا مارتینو یازده بازی تا پایان فصل در پیش دارند و حتی اگر در همه این دیدار‌ها هم موفق به کسب پیروزی شوند، بازهم احتمالا به‌سختی بتوانند خود را به مرحله پلی‌آف دور پایانی لیگ آمریکا برسانند.

این کار غیرممکن نیست؛ به‌خصوص با مسی، اما حواصیل‌ها باید عالی باشند تا نتایج موردنیاز برای ورود به مرحله نهایی لیگ را به‌دست آورند. اگر آن‌ها موفق به انجام این کار شوند، یکی از بازگشت‌های باورنکردنی در تاریخ ام‌ال‌اس را به ثبت رسانده‌اند. با این حال، برنامه پیش رو پر از مسابقات سخت است و اینترمیامی باید مقابل برخی تیم‌های مطرح ام‌ال‌اس بتواند نتیجه مدنظرش را بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->