نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مدافع شهرخودرو: کم تجربه بودیم

  • کد خبر: ۱۸۱۶۸
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مدافع شهرخودرو: کم تجربه بودیم
مدافع تیم شهرخودرو گفت: متاسفانه با اینکه از نظر امکانات شرایط خوبی داشتیم، اما چوب بی‌تجربگی‌مان را خوردیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین مرادمند در خصوص عملکرد شهرخودرو در برابر پاختاکور، اظهار کرد: بازی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بسیار متفاوتی با لیگ برتر و بازی‌های داخلی دارد. به معنای واقعی کلمه در رقابت‌های آسیایی بی‌تجربه بودیم و همین بی‌تجربگی کار دست‌مان داد. اگر در گذشته در این رقابت‌ها به میدان رفته‌بودیم قطعا می‌توانستیم به نتایج بهتری دست یابیم.

وی افزود: از حمیداوی، مالک باشگاه تشکر می‌کنم، زیرا امکانات خیلی خوبی در سفر به تاشکند و البته سفر‌های برون‌مرزی قبل برایمان مهیا کرد. از پرواز بیزینس چارتر تا هتل مناسب، چه در تاشکند و چه در مرحله پلی‌آف همه چیز عالی بود، اما متاسفانه نتوانستیم به آنچه که برایش می‌جنگیدیم دست یابیم و شکست خوردیم.

مرادمند گفت: در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفتیم. قهرمان عربستان و آسیا، قهرمان ازبکستان و صدرنشین فعلی لیگ امارات در گروه ما قرار دارند و حتی می‌بینیم استقلالی که هر سال در آسیا به میدان می‌رود و از تجربه کافی برخوردار است، در گروهی به مراتب بهتر از ما، نتایج خوبی کسب نکرده‌است. بازی در آسیا و در برابر تیم‌هایی که علاوه بر ستاره‌های خود، در اندیشه جذب بزرگانی مثل فالکائو هستند، سخت و دشوار است.

مدافع تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم، اما به هواداران قول می‌دهیم که در لیگ برتر دوباره به سهمیه آسیا دست یابیم و در بازی‌های آتی برابر نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به پیروزی برسیم.

مدافع تیم شهرخودرو با اشاره به تفاوت سطح تیم‌های ایرانی و خارجی گفت: از همه نظر رقبا در حال تلاش و کار هستند و می‌بینیم که هر روز پیشرفت می‌کنند. نمی‌توان راحت در خصوص برد مقابل تیمی که چندین میلیون یورو قیمت دارد، صحبت کرد.

وی تاکید کرد: شاید اگر کمی تجربه بیشتری داشتیم، می‌توانستیم مقابل پاختاکور موفق‌تر عمل کنیم، اما نباید فراموش کنیم این تیم با ۲۰ امتیاز اختلاف به قهرمانی در لیگ ازبکستان دست یافته و تیم باتجربه و گران‌قیمتی است. به هر حال امیدوارم در ادامه با همدلی و تلاش بیشتر به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.

مدافع تیم شهرخودرو گفت: سرآسیایی، سرمربی جوان و آینده‌داری‌ست و ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان دارد. مطمئنم با دانش و تلاشی که او دارد، به زودی یکی از مربیان موفق فوتبال ایران می‌شود. فراموش نکنیم که با او توانستیم از مراحل سخت پلی‌آف عبور کنیم و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->