انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معمای نوتیس پاک‌شده آمانوف در باشگاه استقلال!

  • کد خبر: ۱۸۲۰۷۶
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
معمای نوتیس پاک‌شده آمانوف در باشگاه استقلال!
فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال درحالی اقدام به افشای پاک شدن نوتیس آمانوف کرده که مشخص نیست اگر این اتفاق نمی‌افتاد باشگاه استقلال پول این بازیکن را می‌داد یا خیر؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی به اصطلاح خودش اقدام به افشاء گری علیه یکی از کارمندان باشگاه کرده که پرسش دو سوال مهم از او و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بابت پرداخت مطالبات عزیزبک آمانوف ضروری است.

پرسش اول: اگر ایمیل‌های آمانوف طبق برنامه به دست مسئولان باشگاه استقلال می‌رسید اساسا آیا آن‌ها نسبت به این درخواست‌ها ترتیب اثر می‌دادند؟! چه تضمینی وجود داشت باشگاه استقلال براساس درخواست آمانوف عمل کرده و بدهی این بازیکن را به حسابش واریز کند. باشگاهی که با وجود گذشت چهار هفته از لیگ بیست و سوم هنوز موفق به تسویه حساب حقوق مربوط به فصل پیش نشده چه طور می‌توانسته در مقابل بازیکن خارجی خود خوش قول باشد؟

پرسش دوم: اساسا چه ضرورتی دارد که بازیکنان بعد از ارسال نوتیس به باشگاه به حق و حقوق خود برسند؟   این چه رسمی است که باشگاه استقلال حقوق بازیکنان خود را آن قدر عقب می‌اندازد که آن بازیکن ناچار به ارسال نوتیس یا حتی شکایت به مراجع بالاتر شوند؟ چرا باشگاه استقلال براساس قرارداد فی مابین با بازیکنان اقدام به پرداخت حقوق آن‌ها نمی‌کند. حال خارجی باشد یا داخلی؟! مگر باشگاه استقلال واحد حقوقی ندارد و قرارداد‌ها آن‌جا نیست و زمان پرداخت‌ها روشن نشده است؟!

ژست خوش قولی گرفتن از سوی فرشید سمیعی برای آن‌ها که سوابق باشگاه استقلال به خصوص در مواجهه با خارجی‌ها را به خوبی می‌دانند، قابل پذیرش نیست و بدون تردید نمی‌شود از کنار این اهمال بزرگ که موجب بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال شده، به سادگی عبور کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->