سرخط خبرها

آمادگی تمامی واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای پذیرائی از زائران دهه پایانی صفر

  • کد خبر: ۱۸۲۳۳۲
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
آمادگی تمامی واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای پذیرائی از زائران دهه پایانی صفر
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از تهمیدات و برنامه‌ها مختلف پذیرش و اسکان زائران دهه پایانی صفر در مشهد خبر داد.

محمود مادرشاهیان در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به ایام عزاداری پیش رو عنوان کرد: تمامی واحدهای اقامتی رسمی مشهد شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها از یکم شهریور پذیرای مسافران گرامی بوده اند و تا پایان تعطیلات نیز خدمت رسانی ها ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی ۵۰ تا ۵۵ درصد هتل‌‎ها رزرو بوده و بخشی از آن‌ها اشغال هستند. تمام تلاش خود را برای افزایش سطح اشغال به کار گرفتیم و پیش‌بینی کردیم بتوانیم سطح اشغال را به ۹۰ درصد و بیشتر برسانیم. تمام واحدهای اقامتی ما آماده هستند و امیدواریم بتوانیم با تسهیلاتی که برای زائران قائل شدیم به هدف خود برسیم.

مادرشاهیان اضافه کرد: جامعه هتلداران تمام تلاش خود را می‌کند تا هم ماندگاری زائر را افزایش دهد و هم تسهیلاتی در زمینه قیمت قائل شود که بتوانیم تا پایان سال زائر بیشتری داشته باشیم.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قیمت‌ها را بر مبنای سال ۱۴۰۱ اعلام کردیم و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها نداشتیم. همه را متقاعد کردیم تا قیمت‌ها را برای جذب زائر و با توجه به وضعیت اقتصادی زائران، در رنج قیمتی سال ۱۴۰۱ نگه داشته و افزایشی نداشته باشیم تا سطح اشغال واحدهای اقامتی را افزایش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->