نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تکرار قهرمانی‌های دختران خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۲۳۷۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تکرار قهرمانی‌های دختران خراسان رضوی
تیم استان با ۶ طلا و ۶ نقره و برنز جام طلایی مسابقات دوومیدانی کشور را به خانه آورد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دختران دوومیدانی کار مشهد و خراسان رضوی باز هم در کشور درخشیدند و با کسب بیشترین تعداد مدال و بیشترین تعداد عنوان قهرمانی، توانستند یک بار دیگر جام قهرمانی دوومیدانی بانوان بزرگ سال کشور را به مشهد بیاورند.

مسابقات دوومیدانی زنان قهرمانی کشور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پس از دو روز رقابت با حضور دویست ورزشکار سراسر کشور به پایان رسید و تیم خراسان رضوی با شش طلا، یک نقره و پنج برنز جام قهرمانی را به خانه برد. پس از خراسان رضوی، تیم‌های تهران با چهار طلا، دو نقره و سه برنز و البرز با چهار طلا، یک نقره و دو برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در این رقابت‌ها یک رکورد ملی جابه جا شد، به طوری که شهلا محمودی از قزوین با زمان ۵۹.۱۶ثانیه رکورد ملی ماده چهارصدمتر با مانع را شکست. رکورد قبلی این ماده با زمان ۵۹.۴۶ثانیه متعلق به خودش بود که ۲۷مرداد امسال به ثبت رساند.

درخشش در سرعت

الناز کمپانی از استان فارس قهرمان ماده صدمتر با مانع شد. او زمان ۱۴.۱۴ثانیه را ثبت کرد. فائزه طباطبایی از تیم خراسان رضوی و پردیس عبدالمحمدی از تیم البرز دوم و سوم شدند. حمیده اسماعیل نژاد از تیم خراسان رضوی با زمان ۱۱.۵۶ثانیه قهرمان رقابت ماده صدمتر شد و ساناز امیری پور از تیم یزد و دلنیا بیگم جانی از تیم کردستان در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
تکتم دستاربندان از خراسان رضوی در ۱۵۰۰متر با زمان ۴دقیقه و ۴۷ثانیه و یک صدم ثانیه به مقام نخست رسید. آتوسا آتش بجان از کرمانشاه و مبینا خیاط از خراسان رضوی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

الهام هاشمی از مازندران با پرتابی به طول ۱۳.۶۴متر در پرتاب وزنه طلا گرفت. عناوین دوم و سوم نیز به زهرا امیدوار از فارس و الهه علیزاده از تیم ایلام رسید. در پرش طول و در غیاب ریحانه مبینی، الهه رحیمی فر از استان تهران با ۶.۲۱متر قهرمان شد و بالاتر از نجمه خرمالی از تیم گلستان و کیمیا پورخلخالی از تهران قرار گرفت. مانا حسینی از استان البرز با پرتاب ۴۸متر و ۱۲سانتی متری و در غیاب رقیبش، سحر ضیایی، قهرمان رقابت ماده پرتاب نیزه شد. زهرا نجفی از تیم لرستان و زهرا منصوری از خراسان شمالی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

کژان رستمی از استان کردستان قهرمان رقابت ماده چهارصدمتر شد. او رکورد ۵۷.۱۶ثانیه را به ثبت رساند و پس از او زهرا زارعی از کرمان و هاجر صفرزاده از اصفهان قرار گرفتند.
مهدیه زعیمی از استان تهران قهرمان رقابت پرش ارتفاع شد. رکورد او ۱۴۷سانتی متر بود. عسل علیقلی از تهران و مائده مطهری از کردستان دوم و سوم شدند.

طلا در استقامت

زهرا افشاریان از خراسان رضوی با زمان ۱۸دقیقه و ۴۶ثانیه و ۴۹صدم ثانیه قهرمان رقابت ماده ۵هزارمتر شد. او بالاتر از الهه سینکایی دونده تیم هرمزگان و انوشه ذوالفقاری از خراسان رضوی قرار گرفت.
تیم استان البرز با ترکیب ملینا اسماعیلی، پردیس عبدالمحمدی، ستایش ایزدی تبار و نیلوفر یاوری با زمان ۴۸.۲۲ثانیه قهرمان رقابت ماده چهاردرصدمتر امدادی شد. کردستان با دلنیا بیگم جانی، اژین قادری، صدف آقاجانی و نرگس رستگار دوم شد و تهران در رده سوم قرار گرفت.

ملیکا نوروزی از استان البرز با رکورد ۵۴متر و ۹۰سانتی متر، قهرمان رقابت ماده پرتاب چکش شد. پس از او رتبه دوم به مهدیه حکمت سرا از تهران و رتبه سوم به مهدیس مینایی از تیم توابع تهران اختصاص پیدا کرد.
در ماده دویست متر، ملینا اسماعیلی، دونده جوان تیم البرز، روی خط۵ و با رکورد ۲۵.۲۸ثانیه اول شد. ستایش ایزدی تبار، دیگردونده البرز و فائزه طباطبایی از تیم خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

در پرش با نیزه، مهسا میرزاطبیبی بار دیگر قهرمان شد. این پرنده تیم تهران ۳.۸۰متر پرید و بالاتر از سمیرا کردعلی، کیمیا فراهانی و مارال سلمانی قرار گرفت.
مریم کاظمی از یزد در پرش سه گام عنوان نخست را کسب کرد. فقط سه شرکت کننده در این مسابقه شرکت کردند و کاظمی با رکورد ۱۲.۳۴متر بالاتر از میترا پیراسته از اردبیل قرار گرفت.

پریسا امینی از خراسان رضوی با زمان ۲دقیقه و ۱۷ثانیه و ۷۴صدم ثانیه در هشتصدمتر مدال طلا گرفت. پس از او سپیده صارمی از تیم همدان و نگین، ولی پور از تیم اصفهان دوم و سوم شدند. در ماده پرتاب دیسک، مهلا محروقی از خراسان رضوی با پرتاب ۴۹متر و ۱۹سانتی متری در جایگاه نخست ایستاد. زهرا نجفی از تیم لرستان و الهام سمرقندیان، پرتابگر کهنه کار تیم تهران، در رده‌های دوم و سوم ایستادند. ستایش امینی از خراسان رضوی در ماده ۳هزارمتر بامانع با زمان ۱۱دقیقه و ۴۴ثانیه و ۲۷صدم ثانیه بالاتر از آتوسا آتش بجان و مبینا خیاط قهرمان شد.
در ماده هفت گانه مقام نخست به فاطمه محیطی زاده رسید که امتیاز۵۱۴۰ را ثبت کرد. صدف آقاجانی و نازنین مالکی دوم و سوم شدند.

تکرار طلای استقامت

در ماده ۱۰هزارمتر، عنوان قهرمانی به زهرا افشاریان، دونده تیم خراسان رضوی، رسید که زمان ۳۹دقیقه و ۳۰ثانیه و ۳۱صدم ثانیه را ثبت کرد. الهه سینکایی از هرمزگان و زهرا رضایی از البرز دوم و سوم شدند.
سرانجام در ماده چهاردرچهارصدمتر امدادی تیم کردستان با ترکیب کژان رستمی، بشری راموز، حدیث حسین پناهی و سلین افشار با زمان ۴دقیقه و ۶ثانیه و ۲۸صدم ثانیه از تیم اصفهان با ترکیب نگین، ولی پور، نسرین نادعلی، فرحناز فروغی و هاجر صفرزاده پیشی گرفت و قهرمان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->