زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

۲۶۹ بازرس بر ارائه خدمت به زائران دهه پایانی صفر، نظارت می‌کنند

  • کد خبر: ۱۸۲۳۹۵
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
۲۶۹ بازرس بر ارائه خدمت به زائران دهه پایانی صفر، نظارت می‌کنند
دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر تعداد ۲۶۹بازرس بر روند ارائه خدمات در بخش اقامت در استان و مشهد نظارت دارند.

یوسف بیدخوری روز یکشنبه(۱۲شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: این شمار شامل ۱۰۴بازرس در مشهد و ۱۶۵بازرس در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی می‌شود که آموزش‌های لازم را فراگرفته و به صورت مستمر کار نظارت بر روند ارائه خدمات را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته قرارگاه ویژه خدمات سفر به صورت تجمیعی با حضور نمایندگان کلیه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در خیابان امام رضا(ع) مستقر می‌شود و پاسخگوی لحظه‌ای مراجعات و تماس‌ها هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تأکید کرد: در زمینه اقامت هم اکنون ۷۰۰هزارنفرشب ظرفیت در سه بخش اقامت رسمی، موقت و اضطراری به عنوان تمامی ظرفیت موجود در زمان پیک سفر برای میزبانی از زائران و مسافران دهه آخر صفر در نظر گرفته شده است.

بیدخوری در پایان گفت: فعالیت ستاد از ۱۵شهریور آغاز و تا ۲۶شهریور به صورت روزانه ادامه می‌یابد و بازدیدهای تلفیقی نیز در قالب فعال شدن تیم‌های نظارتی انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->